Shanghai Detonator [Uitloop]

Filmpje van deze cake, geschoten op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal 07-12-2013, het beste te bekijken in HD :

De combinatie van kleurrijke en grote boeketten samen met het tempo maakt deze echt super mooi.

Per twee, mooiste in HD:

Topper van een cake! Heerlijke salvo's die mooi breed uitwaaieren. De schoten van de salvo's gaan ook niet in een keer, maar meer als mitrailleur achter elkaar wat ik erg gaaf vind.

Mooist in HD:

Zeker een hele snelle uitvoering, heeft wel wat haha maar toch zie ik hem liever zoals dies hoort te gaan.

Hele mooie cake die per salvo schiet, vind ik erg heel mooi uitzien. Geen hele grote boeketten, maar ligt misschien aan de vele wind gisteren:

Deze gezien bij Rijswijkse Vuurwerkhal, hij lijkt me veranderd (of een foutje)? Geen salvo's meer, maar aan één stuk door. Ik vind hem daardoor rommeliger en minder mooi.

Hoe krijgen ze het voor elkaar bij China Red om deze cakes weer te slechter te maken? De eerste versie was extreem goed. Never change a winning team!

Hoe krijgen ze het voor elkaar bij China Red om deze cakes weer te slechter te maken? De eerste versie was extreem goed. Never change a winning team!

Deden ze ook met Sky Runners pijlen, die vliegen nu 10meter hoger en dat is veelste hoog om nog te genieten.

Heb het idee dat chine red een beetje aftakeld.
Jammer ze begonnen echt kei goed.
Vorig jaar de boxen samples en in de straat 3 keer niks.(wel keurig opgelost)
Goede Producten die toch een beetje aangepast worden in slechte zin.
Maar wel de zelfde prijs behouden.
Ik gun het ze het beste maar in mijn ogen is er wel wat beter te vinden kwa prijs kwaliteit verhouding.
Dit jaar laat ik china red staan

Deden ze ook met Sky Runners pijlen, die vliegen nu 10meter hoger en dat is veelste hoog om nog te genieten.

met alle respect maar ik heb nog een setje oude gehad maar die waren levensgevaarlijk
ik steek altijd vuurwerk af in een brede straat bij een kuispunt.. maar die dingen gingen niet omhoog maar vlogen zo met een boog naar de over buurman.. knalde ter hoogte van 1 hoog.. lijkt me ook niet bedoeling en dat waren er 4 van de 10..
dus die moesten wel een aanpassing hebben.

Heb het idee dat chine red een beetje aftakeld.
Jammer ze begonnen echt kei goed.
Vorig jaar de boxen samples en in de straat 3 keer niks.(wel keurig opgelost)
Goede Producten die toch een beetje aangepast worden in slechte zin.
Maar wel dezelfde prijs behouden.
Ik gun het ze het beste maar in mijn ogen is er wel wat beter te vinden kwa prijs kwaliteit verhouding.
Dit jaar laat ik china red staan

Dat verhaal van de boxen had niet te maken met samples maar met een fabriek die de productie na enkele kartonnen uitbesteedde aan een andere fabriek. Wat geschoten werd waren de eerste versies uit de productie. Heb zelf de kooien eraf mogen halen dus kan iedereen verzekeren dat het geen samples waren.

Producten zoals de Mega Mini, Mega Maxi en Wonderful Sky zijn nog steeds goed. Maar er ontbreekt een goede lijn in de producten. Er is geen onderscheiding tussen een budget lijn, basis lijn, boxen lijn e.d. . Ook de verandering van enkele goede producten is niet zo geweldig. Zou graag zien dat China Red de veranderingen van de producten herziet.

Dat verhaal van de boxen had niet te maken met samples maar met een fabriek die de productie na enkele kartonnen uitbesteedde aan een andere fabriek. Wat geschoten werd waren de eerste versies uit de productie. Heb zelf de kooien eraf mogen halen dus kan iedereen verzekeren dat het geen samples waren.

Producten zoals de Mega Mini, Mega Maxi en Wonderful Sky zijn nog steeds goed. Maar er ontbreekt een goede lijn in de producten. Er is geen onderscheiding tussen een budget lijn, basis lijn, boxen lijn e.d. . Ook de verandering van enkele goede producten is niet zo geweldig. Zou graag zien dat China Red de veranderingen van de producten herziet.

ik zou zeggen kaart het aan, je zit dicht genoeg bij het vuur.

Back
Bovenaan