Shaking Shaggy

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1750
Artikelnaam: SHAKING SHAGGY
Bruto Gewicht: 1667 gram
Netto kruitgewicht: 155 gram
Aantal schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Nieuw 50 shots saluteblok die er keihard op los ramt!
Afmeting:
Max. tube diameter: 14MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 18/1
Adviesprijs: €15
Voorverkoopprijs: €15
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1750_geisha_shaking_shaggy_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
50m schoten met totaal 150 gram aan kruitinhoud... hmmm kan nauwelijks iets zijn. Maar ben wel zeer benieuwd hoe keihard hij er dan op los knalt ?

De prijs is er ook naar, lijk me dus een budget knalblokje :) Voor de wat jongere stoker met een kleiner budget perfect dus.

Vond het voor dat geld een prima cake. Niet bijzonder goed, maar kun je ook niet verwachten voor dat geld en mm. Gewoon een leuke cake voor tussen door.

Jammer van het meervoud, maar ik denk dat deze volgend jaar in de freakactie nog wel eens goed geprijsd kan worden.

Als er dummy´s zijn vrijgegeven, zou iemand hiervan een foto kunnen maken? Ben benieuwd naar de grote van de cake.

Als het 14mm betreft, is die rekensom toch aardig snel te maken? De tubes zullen dan ca. 18mm breed zijn qua buitendiameter. Dat maakt de cake dan 18 cm breed, en 9cm diep.

Ik vraag mij af of deze überhaupt wel uitgeleverd is aan winkeliers. Wij hebben 'm in ieder geval nog niet in het echt gezien.

Ik zie hem nu staan bij de zuiderburen, dus ik ga er van uit dat ze inmiddels al bij winkeliers geleverd zijn. Echter is deze nergens in Duitsland geschoten bij winkeldemo's / testschieten, in tegenstelling tot veel andere nieuwe Mania producten die al wel daar geschoten zijn.

Back
Bovenaan