Sfeerverslag afhaaldagen 2018!

Leuk geschreven, en heel herkenbaar dat het samenstellen en ophalen van de collectie, zeer veel bijdraagt aan de hele lol van het vuurwerk.
Ben benieuwd naar de rest ... :thumbup:

Laatste deel net toegevoegd! :handsup:
Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten!

Voor nu is dit het dus eerst. Voor de genen die aan het wachten waren om alles in 1 x te lezen, leef je uit :wink:

Bedankt Niels, heb er erg van genoten. Hopelijk heb je nog wat leuke ideeën voor de topics in het countdown gedeelte.

Wat een prachtige (voorlopig) laatste toevoeging, Niels! Het leest heerlijk weg, het gevoel komt 100% over bij jouw schrijfwijze. Bedankt!

Iedereen bedankt voor alle enthousiaste reacties en de complimenten! Ik vind het geweldig leuk om te lezen dat jullie het zo kunnen waarderen. Ik heb nog eens even teruggedacht aan de tocht van vorig jaar en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog wel wat inspiratie heb om daar een pagina of wat over vol te schrijven :wink:

Het gaat waarschijnlijk wel een week of twee duren voordat er weer een update komt, maar er gaat aan gewerkt worden! :handsup:

Al snel rijd ik Lemmer weer uit. Ik ben nu ruim 8 uur onderweg, maar die tijd is voorbij gevlogen alsof het niets was...

Een update in de vorm van zo'n 5 Word pagina's over de middag van de 28e is al redelijk ver gevorderd. De komende dagen ben ik vrij druk, voor dit weekend lukt waarschijnlijk niet meer, maar ergens volgende week verwacht ik weer een toevoeging te doen :)

Toch gelukt, voor de belangstellenden, 3.439 woorden zijn zojuist toegevoegd aan de startpost. De middag was iets minder sfeervol dan de ochtend, maar hopelijk kunnen jullie het alsnog waarderen.

Als er nog steeds behoefte is aan meer, laat het even weten. Ten eerste vind ik dat leuk om te lezen, ten tweede volgt dan waarschijnlijk binnenkort nog een verslag van de laatste drie winkels waar ik 's avonds langs ben geweest :wink:

Toen je me tijdens de Trophy vertelde dat je zoveel winkels was afgegaan, dacht ik dat ik dat met een korreltje zout moest nemen. Maar je verhaal hier bevestigd het toch echt! :D Heel gaaf geschreven.. met veel plezier gelezen. Verslagje over 31 december volgt nog hoop ik :p

Niels je bent een held! Geweldig geschreven, van mij mag je de andere drie dagen ook nog opnemen in je verslag. Leest heerlijk weg en is absoluut sfeerverhogend:applause:

Toen je me tijdens de Trophy vertelde dat je zoveel winkels was afgegaan, dacht ik dat ik dat met een korreltje zout moest nemen. Maar je verhaal hier bevestigd het toch echt! :D Heel gaaf geschreven.. met veel plezier gelezen. Verslagje over 31 december volgt nog hoop ik :p

Haha, ja, het waren er echt zo veel ja :D Voor dit jaar staan er nu alweer 11 winkels op de planning (nog niet overal besteld omdat nog niet alles open is) en ik verwacht dat het totaal aantal nog hoger uit zal vallen dan vorig jaar.

Heb weer een update gedaan, ik hoop dat jullie het weer kunnen waarderen!

Waarschijnlijk voorlopig even de laatste, misschien in december nog een update. In de tussentijd wellicht nog wel een wat kleiner verhaaltje hier of daar, maar daar moet ik nog ff wat inspiratie voor krijgen.

Weer met plezier het laatste deel gelezen.
Hopelijk vindt je snel weer wat inspiratie. Ik waan mijzelf tijdens het lezen helemaal in jouw positie:thumbup:

En toen stond dag 2 ook op papier...

Hoop dat het weer in de smaak valt. Vind het in ieder geval leuk om later zelf terug te kunnen lezen en hoop dat ik jullie er ook een plezier mee doe!

Dit laatste stuk weer met een grote grijns op mijn gezicht gelezen.
Hoe heerlijk herkenbaar zijn sommige elementen. Prachtig gewoon.

Back
Bovenaan