Sfeerfoto's!

Het krijgen van een kerstpakket
Pakket2.jpg

Sneeuw en ijs
Untitled-5.jpg

imgres

imgres

imgres

Prachtige fotos toch, van mijn voetbalclub uit het dorp (RKPSC), het poollicht en een willekeurig sneeuwplaatje.

Hoe krijg ik ze zo als plaatje weergegeven ipv in die link?

Bijlagen

• sneeuwrkpsc.jpg
    sneeuwrkpsc.jpg
    22,6 KB · Weergaven: 0
  • poollicht.jpg
    poollicht.jpg
    26,6 KB · Weergaven: 0
  • kerst.jpg
    kerst.jpg
    21 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
wanneer je een nieuw bericht wilt maken doe je :

Klik op het icoontje insert image , dan klik je op From URL en dan haal je het vinkje bij Retrieve remote file and reference locally weg. En dan op ok , en dan moet het werken

wanneer je een nieuw bericht wilt maken doe je :

Klik op het icoontje insert image , dan klik je op From URL en dan haal je het vinkje bij Retrieve remote file and reference locally weg. En dan op ok , en dan moet het werken

Heb ik gedaan, maar werkt nog niet echt

Super mooie foto's om te zien, dat is pas sfeer in je straat! helaas is het hier een stuk somberder. had het toch leuk gevonden als er wat mensen waren die een meter pakketje afstaken, puur om te zien dat ze er plezier van hebben.

Het is niet mijn buurt maar zo'n 2 buurten verder, eerste 2 foto's is op de hoek van een Chinees dus dat zegt al gauw genoeg, jammer genoeg geen foto's van me eigen buurt. Btw ook niet mijn foto's ;)

m1fzuabaonxh.jpg

Zo Aasamember, een echte foto uit Den Haag, heeft niet met vuurwerk te maken, maar het is zeker een sfeerbepaler.

Back
Bovenaan