Sfeer en video topic van Arviidd 2015/2016

Haha die komt wel bij wat filmpjes voorbij. Dat is me vriendin die had de opdracht gekregen om te filmen.

Wel lief vragen hè? :p Mijn vrouw filmde voorheen ook altijd. Echter wil ze tegenwoordig volledig van het vuurwerk genieten en zelf ook afsteken, dat filmen leidt alleen maar af. Afgelopen jaar dus een schoonzus ingezet, nou die filmde die Cruel Traction veel te laag. En was toch onder de indruk haha.
Soms moeten wat potjes op afstand van elkaar te gelijk de lucht in en dan helpt mijn vrouw ook. Zet jij je vriendin daar ook voor in? :)

Het filmen doet ze graag. Haha nee er lopen te veel mannen rond die dan meteen vooraan staan om wat aan te steken.:p

Simultaan aansteken samen met je vrouwtje/vriendin is zo fijn. Probeer het eens. :idea:

Alleen met de vuurpijlen ging het fout afgelopen jaar. Die van haar ging niet aan, die van mij wel, ik maakte me uit de voeten en riep weg ook weg te gaan. Deed ze niet maar maakte zich wel klein en keerde zich af van de pijl van mij. Die klapte dus op de grond, zij vol in de exploderende bende. Verder geen schade, behalve wat piepende oren, ook bij mij. Goed instrueren dus van te voren m.b.t. dit soort situaties.

Blijft vuurwerk he. Heb het ook gehad met een lightyear pijl. Kon me nog net achter de kliko verschuilen.
Resultaat piep in mijn oren:shocked:

In ons geval was het een Ninja III. Opgepast met die oude doorgedroogde dingen van Pyrofreaks.

Had het vorig jaar ook met een Gate of Heaven 1. Liep een gast stoer net langs dat ding terwijl hij het vuurwerk af liep te kraken tegenover een paar meisjes waar hij mee was. Erg leuk dat zo'n schot vlak naast hem klapte. Het mannetje was meteen stil en liep hard door. :)
Conclusie: vuurwerk kan je maar beter te vriend houden. :D

Back
Bovenaan