Sfeer en video topic van Arviidd 2015/2016

En we gaan de avond in met een paar filmpjes!

Hier wat single shots van Pangu de KungFu:

En even lekker knallen met 2x de Happy thunder Q

Die single shots komen wel heel erg mooi over zo op film.
Leuke films weer, bedankt.

Bedankt voor al je mooie films! Was wel ff schrikken met die pijl zeker? Zo zie je maar dat je dus altijd afstand moet houden zelfs bij een 'onschuldig' vuurpijltje.

Ja even schrikken, maar viel mee want iedereen zag het op tijd aankomen en de meeste hadden een vuurwerkbril op. Het was nog wel een beste pijl zoals je ziet volgens mij 1 van de Sky runners.

Pfff wel schrikken als je die pijl zo ziet, gelukkig geen ongelukken gebeurd.

Bijna weekend!

Blijft een heerlijke knalcake heb voor dit jaar een karton besteld en heb er nog 1 liggen. Dus wordt lekker rammen met 13 stuks.

het gekke is,ik heb hem zelf nog niet gehad,Maar wat ik zie en hoor op films een toppertje!En het leuke is,dat mijn nicknaam ouder is dan de cake:cool:

En we sluiten het weekend af met een cake die hier al een jaar of 3/4 heeft gelegen en is dit jaar eindelijk de lucht in gegaan en hij was toch mooier dan verwacht.

De Bursting Gold:

Ik lig helaas ziek in bed, maar dat betekend genoeg tijd om een video online te zetten.

2x Nanjing en 1x Red Heat:

Let op de laatste boeketten die zijn belachelijk groot komen tot aan de grond.

Heerlijk filmpjes arviidd, bedankt voor het delen.
En uiteraard beterschap, mocht het nog even duren zien we graag nog een film van je :wink:.

Inmiddels alweer wat leuke dingen besteld:

Wolff:
1x Cruel Traction
2x Cruelty
1x Viking
2x Red Heat
12x White Thunder
1x Phanton
3x Shaft
2x Stars over Paris
1x Dark Dragon

Evolution:
5x Happy Thunder Q
1x Spectacle Show 100
1x Chry Willow
1x Sun Beam 3
1x Golden Thunder

Royal:
4x Silent Trails

Dat is al een hele dikke lijst zeg, netjes.
Als je in dit tempo door gaat wordt je nog druk :p.

Ik heb nog wel wat op mijn verlanglijst staan dat ik binnenkort wil scoren. Veder wil ik wachten op nieuwe producten.

Back
Bovenaan