Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, blijft leuk om af en toe ff op te hebben. De sfeer van weleer vind ik het niet echt meer, maar dat komt ook omdat het door de loop der jaren wat meer is verdrongen gok ik. Het is wel echt een heel stuk beter dan voorheen. Prima sfeer.

Wat een sfeer en wat een geld!! Echt heel gaaf om te zien dit... benieuwd of ze richting de 7 miljoen kunnen gaan

Genieten man nu!! Heerlijk sfeertje...lekker gek doen kijken wie t langer volhoud de koelkast of ik...

Staat alweer de hele dag op hier en wat een sfeertje en wat een verhalen ook van de mensen die deze ziekte hebben... Dan lijken onze problemen echt totaal verwaarloosbaar... Ik kan dan ook niet ontkennen dat ik een traantje heb laten rollen bij sommige verhalen.

Vind het dit jaar inderdaad weer eens sfeervol, ondanks regen en het warme weer. Mooie groep dj’s, vooral de heren hebben weer veel lol met elkaar.

Kunt toch wel zeggen dat ze dit jaar het gevoel aardig terug hebben weten te pakken in het land, 7,5 miljoen zeg, wat een bedrag. Het doel maakt ook aardig impact, hoor er veel over van iedereen.

Hopelijk is dit inderdaad weer een stap naar een jaarlijkse mooie actie.

Echt werkelijk waar een fantastische editie!! Zoë pfffff wat een vrouw zo sterk...met tranen in mn ogen gekeken naar haar verhaal vandaag....

Barend en Wijnand horen samen op de radio dat hebben ze wel laten zien..wat een chemie tussen die twee

Wat een editie weer zeg, van te voren helemaal niet aan gedacht om het te gaan kijken, maar wat hebben we vele uren gekeken zeg. Ontzettend genoten van de goede sfeer daar, vond het echt weer eens ouderwets.

Maar wat een vreselijk ziekte zeg met echt heftige verhalen. Zo heftig om die jonge gezinnen te zien met die kleine kids nog, vreselijk.

Moet wel terug komen op een eerdere reactie van mij in dit topic over de DJ's, vond op voorhand enkel Barend leuk. Maar wat een leuke trio zo zeg, hebben ze echt top gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan