Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ook dit topic mag uiteraard niet ontbreken dit jaar. Ieder jaar weer een enorm feest om naar te kijken en om erbij te zijn.

Titelsongs

Rigby - One song (titelsong 2009)

Blof - Wijd open (titelsong 2010)

Laura Jansen - Same heart (titelsong 2012)

Racoon - Shoes of Lightning (titelsong 2013)

Jacqueline Govaert - Make more Sound (titelsong 2014)

Meest gedraaide platen

Jordy van Loon - Verliefdheid (meest gedraaide plaat 2008)
Opname van Serious Request 2009

Ryan Shaw - It gets better (meest gedraaide plaat 2009)

Martin Solveigh - Hello (meest gedraaide plaat 2010)

Will.i.am ft Britney Spears - Scream 'n Shout (meest gedraaide plaat 2012)

DVBBS & Borgeous - Tsunami (meest gedraaide plaat 2013)

Wellicht dat we nu dit weer eens wat gaan oppakken nu er een glazen huis in mijn buurt is. Heeft altijd heel veel sfeer gehad, maar dat is voornamelijk vervangen door de Top2000 de laatste jaren. Véél sfeervoller.

Ben wel nieuwsgierig iemand afgelopen jaar serious Request geluisterd ?

Ja, ik heb toch nog wel regelmatig de zender op tv aan gehad, omdat het zo lekker wegkijkt op de achtergrond. Niet zoals eerst, maar toch wel prima en dan vervolgens de top2000 dat nu ook mijn interesse heeft.

Blijf dit wel echt een gemis vinden hoor. Het had echt zoveel sfeer in de goede jaren. Zal denk ik nooit meer terug komen, dan zo nu en dan de beelden maar terug kijken.

Lekker dan! De enige DJ die het nog een beetje kijkwaardig maakte de afgelopen jaren is er niet meer bij. #bringbacklammefrans

Toch wel weer zin in hoor, pakte prima wat sfeer mee. Dat niet eten moeten ze gewoon loslaten ook, heeft helemaal geen toevoeging verder, maak het gewoon gezellig.

Eerst altijd gevolgd, de laatste jaren niet meer. Mede ook omdat ik helemaal niet heb meegekregen dat het er überhaupt was. Misschien iets om dit jaar weer eens te volgen :)

Dit was de eerste jaren leuk maar heeft ondertussen mijn interesse verloren en ik kijk en luister er niet of nauwelijks meer naar. Ondanks dat het voor een goed doel is denk ik dat het concept ondertussen wel een beetje uitgemolken is.

Om het glazen huis te bezoeken is dan wel weer leuk als het bij je in de buurt is, de sfeer er omheen is erg leuk en gezellig.

3FM Serious Request 2023
3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen.

Het lot van 3fm krijgen ze geen meer luisteraars gaat het moeilijk voor ze worden.

Dit heb ik eigenlijk nooit gevolgd, ook geen interesse hierin. Ben veel te druk met allerlei andere dingen die sfeerverhogend zijn in deze tijd van het jaar.

Dit heb ik eigenlijk nooit gevolgd, ook geen interesse hierin. Ben veel te druk met allerlei andere dingen die sfeerverhogend zijn in deze tijd van het jaar.
Idem, dat gezellige geneuzel daar ben ik zo klaar mee.
Serious request, top 2000 lekker negeren die hap.

Sinds het jaren geleden niet meer zo is als het was geweest, met name de djs zoals gerard ekdom...coen en en sander...domien en giel beelen kijk ik liever top 2000 en draai ik kerst muziek.

Nog een weekje, ik vind het toch lekker voor de sfeer richting kerst op de achtergrond hoor, ik zal hem zeker kijken.

Moet eerlijk zeggen dat ik t nooit meer kijk eigenlijk. Heeft voor mij zn charme verloren. komt ook doordat ik de djs bijna niet ken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan