Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik volg het ook. Maar ik merk duidelijk dat het minder leeft. Je ziet het op social media ook veel minder voorbij komen. Ik ben benieuw naar de vernieuwingen volgend jaar.
Volgend jaar misschien als goed doel het eigen volk. Er zijn in Nederland genoeg die het niet breed hebben.
Natuurlijk geld is nodig, maar ik ben het wel eens, met de kreten van eigen volk eerst.
Kijk eens hoeveel mensen er afhankelijk zijn van de voedselbank, armoede in Nederland en de ouden van dagen die in de steek zijn gelaten.
Zolang we hier het 'geluk' hebben te beschikken over allerlei sociale verzieningen, valt nederland écht niet te vergelijken met een groot deel van de afrikaanse landen.
Ik denk dat jij je maar eens goed moet gaan verdiepen hoe het er in Nederland toe gaat, die sociale voorzieningen waar jij het over hebt, zijn er inderdaad, maar die bereiken een heel groot deel van de Nederlanders niet.
Dat is niet waar. Iedereen die het slecht heeft in Nederland krijgt hulp.
Dat is niet waar. Iedereen die het slecht heeft in Nederland krijgt hulp. We hebben uitkeringen, toeslagen, bijdrages. Goede medische zorg, geestelijke gezondheidszorg, bejaardentehuizen. Allerlei initiatieven van vrijwilligers en maatschappelijke organisaties.
Je kunt zelf aanspraak maken op bijzondere bijstand voor alletlei zaken.
Natuurlijk gun ik iedereen die het lastig heeft nog veel meer.
Maar claimen dat we eerst voor onszelf moeten zorgen..
We mogen blij zijn dat we in Nederland wonen.