Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ooohh das wel lekker iddVanavond Reinier Zonneveld....ff gas geven op t plein![]()
Ja dat gaat er wel komen, mja die 729K in 111 minuten tijd die verdubbeld werd tikt lekker aanPoooh, nieuwe tussenstand is 10.1miljoen. Denk dat we een nieuw record kunnen verwachten.
Ongekend dit!! Maar die sfeer is ook zo bizar goed daar, plein avond na avond afgesloten omdat t vol staat...echt jammer dat t morgen alweer over is!!Nieuwe tussenstand, 12.3mil. Wtf, dit gaat een heel dik record worden. Fantastisch.

Ja daaaagggg zo ken ik er nog wel een paar
Ken jij nog plekken met tussenwoningen voor vraagprijs 180k waar je direct in kan gaan wonen? Geen bouwval bijvoorbeeld.Ja daaaagggg zo ken ik er nog wel een paar![]()

Nee tuurlijk niet maar als ik op zo een manier naar alles moet gaan kijken is de lol er snel vanaf, daar begin ik niet aan hoorKen jij nog plekken met tussenwoningen voor vraagprijs 180k waar je direct in kan gaan wonen? Geen bouwval bijvoorbeeld.![]()
Ah ik kan nog veel meer vuurwerk bestellen dus, top!
Oh zo, ja mij maakt het niet uit of ze nou 10 miljoen of 80 miljoen ophalen. Is in beginsel mooi voor het doel waar het naar toe gaat, ongeacht het uiteindelijke bedrag (dat altijd in de miljoenen ligt).Nee tuurlijk niet maar als ik op zo een manier naar alles moet gaan kijken is de lol er snel vanaf, daar begin ik niet aan hoor![]()
Dat kan altijd, in plaats van te doneren kan je met geld ook je kruitzucht financieren. Dan zie je er zelf tenminste wel wat van terug hahaAh ik kan nog veel meer vuurwerk bestellen dus, top!