Serenity [Box]

Ik zat lang te twijfelen tussen deze en de 3xh, maar de omstandigheden hebben het me gemakkelijk gemaakt! :D
Heel benieuwd hoe hij het hier gaat doen in de straat.

Naast dat hij er heel vet uitziet, is deze ook het makkelijkste ready te maken van alle boxen die ik gezien heb. Dikke duim omhoog so far!

20171228_221530.jpg

20171228_221536.jpg

Wat een dikke box. Als vervanger deze meegekregen, superbenieuwd naar. Een topper voor 12 uur met een paar happy thunder Q erachter!

Ik heb er spijt van dat ik deze niet heb gehaald achteraf. Maar wat een prachtige doos heeft dit! Echt m'n complimenten voor het ontwerp. Volgend jaar ga ik deze gegarandeerd aanschaffen.

Heb deze ook maar ben aan het denken om deze te bewaren tot volgend jaar. Vaak presteert het dan wat beter want dan is het kurkdroog. Zonde om dan nu te schieten, alhoewel ik natuurlijk niet zeker ben en het dit jaar al goed kan presteren.

Gisteren bij Gerrit in Leeuwarden de serenity meegekregen als vervanger van de 3xheaven. Wat een imposante doos, en dat label van de dos......PRACHTIG!!! Kan me voorstellen dat veel mensen al vallen voor de doos, laat staan voor de uitwerking ervan!!!

Waar blijven die foto's die gisteren zijn belooft? Er waren wat freaks die toezegging gedaan hadden om samen met de box op de foto te gaan?!:angel::handsup:

ik heb hem wel, maar heb geen goeie tang om de kooi eraf te knippen.
morgen eerst naar de karwei :(

foto volgt..

Mij is het met een schaar gelukt haha

Eerste jaar zat ik met een ijzerzaagje te klooien haha, jaar dr op voor 2 euro blikschaar bij n action-achtig iets gekocht :thumbup: Klauw ook weer opengehaald aan die K*Tdingen, je kunt daar winkelier en burger toch niet mee opzadelen joh :bonk: idiote dingen, gevaarlijker dan 't vuurwerk dat er in zit.

Bij de Happy Hour van de vuurwerkbunker kon ik bij het zien van deze doos en label deze niet laten staan. Wat een beauty.

Back
Bovenaan