Serenity [Box]

Wauw, wat een schitterende doos zeg! Wat een juweeltjes ook zo met die glimmende afdekking erop is echt prachrig!

Ik heb deze als vervanging voor de 3xheaven gekozen.
Maar deze is in doosformaat(afmetingen), wel een veel groter pakket volgens mij.
maar in tegenstelling tot de 3xh heeft deze ook 30mm volgens mij en de Heaven heeft dat niet.

ben benieuwd of die zondag net zo glimt als hier op de foto :)

Een hele mooie box! De korte zijde in het zicht zetten na doorlonten zo te zien. Prettig dat de hoofdlont en reservelont aan één kant zitten en niet diagonaal tegenover elkaar.

Bedankt voor de indrukwekkende foto's! Ben blij dat ik deze gekozen heb als afsluiten. Aan de maat gaat het niet liggen in ieder geval.

Wil deze ook erg graag hebben... Misschien volgend jaar in de aanbieding, 149 is wel een stevige prijs namelijk. Iedereen veel plezier ervan, dat zal zeker genieten worden.

Deze box als laatste aangeschaft, en nu is het de box waar ik het meeste naar uitkijk! Zeker nu ik de foto's zie.. wat een ding!

Wil deze ook erg graag hebben... Misschien volgend jaar in de aanbieding, 149 is wel een stevige prijs namelijk. Iedereen veel plezier ervan, dat zal zeker genieten worden.

Persoonlijk vind ik de prijs meevallen.
In de aanbieding is het heel goed te doen
Ik heb 125 ervoor betaald .
140 schots ongeveer 90 cent per schot
Al met al vind ik dat de prijs waard
Voor deze kwaliteit

Zeker weten, ik zeg ook niet dat het de prijs niet waard is. Het blok is zeker 149,- waard, maar dat is nog steeds wel een aardige duit centen. Okay je krijgt wel een mooi blok ervoor terug maar ik kijk volgend jaar uit naar de aanbiedingen en zal genieten van jullie films.

Toch deze genomen ipv de 3xHeaven. Wat een prachtige doos, nu al genomineerd voor mooiste doos van het jaar:D
9C7EA1B8-05EC-4465-BEDC-545C2B9EF8FC.jpg

Back
Bovenaan