Serenity [Box]

Voor 125 zou dit zomaar eens me eerst box van evo kunnen worden!

Vind de producten van evo op video kwalitatief goed overkomen echter de prijs houd me elk jaar tegen. Misschien dit jaar toch maar eens een gokje wagen.

Pffff wat een keuzes dit jaar en het is pas september haha. Gezien mijn beperkte budget ga ik er maar 1 halen. Nu nog kiezen uit Winternight / 3x Heaven of deze (Serenity) iemand tips? :D

Pffff wat een keuzes dit jaar en het is pas september haha. Gezien mijn beperkte budget ga ik er maar 1 halen. Nu nog kiezen uit Winternight / 3x Heaven of deze (Serenity) iemand tips? :D

moet je na gaan dat evo niet eens met heel veel nieuws komt , zorg maar voor budget volgend jaar

moet je na gaan dat evo niet eens met heel veel nieuws komt , zorg maar voor budget volgend jaar

Vorig jaar veel van Vuurwerktotaal, Rubro en Vuurwerkmania gehad. Benieuwd naar de nieuwe producten van mania vanavond dus daar zal het meeste budget naar toe gaan en verwacht niet veel over te hebben haha

Kon t niet laten.. zit er al weken naar te kijken.. dus toch maar gehaald. :)
Nog nooit evo spul gehad en dit jaar meteen 5 boxen. Als dat maar niet tegenvalt :)
Is het al 31 - 12 ? :p

Ik vind dat effect op 1:05 heel gaaf. Heeft dat nog een specifieke naam? En zijn er ook losse (evo of niet) producten die dit effect hebben?

On topic vind ik het totaal plaatje ook erg mooi, leuke combinaties van effecten. Vind het altijd mooi dat de buitenste twee effecten anders zijn dan het middelste effect bij een waaier. Echt zo'n box die je rustig op je gemak moet bekijken zonder allerlei andere boxen naast je (vooravond of na 1u).

Ik vind dat effect op 1:05 heel gaaf. Heeft dat nog een specifieke naam? En zijn er ook losse (evo of niet) producten die dit effect hebben?

On topic vind ik het totaal plaatje ook erg mooi, leuke combinaties van effecten. Vind het altijd mooi dat de buitenste twee effecten anders zijn dan het middelste effect bij een waaier. Echt zo'n box die je rustig op je gemak moet bekijken zonder allerlei andere boxen naast je (vooravond of na 1u).

In China noemd men dit Brocade swimming stars.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan