Serenity [Box]

Bij ons de 2018 versie, wij vonden hem een beetje tegenvallen.....

Wij vinden de filmpjes heel mooi.
Wel leuk, maar in het echt een beetje lauw.....

Beetje rommelig ook.
Bij ons werd ook gevraagd of hij misschien niet helemaal goed ging.

Zag er toch hetzelfde uit als op de andere filmpjes.

Ik had precies hetzelfde in 2017 / 2018. Ik had toen de Serenity en de Winternight box. Voelde heel steriel.

De winternight had ik ook, die vond ik wel leuk. Maar die had een jaar staan drogen. Harde klappen grote boeketten.

Als je emotie wilt aanraders: snow storm en transbomber

Goh, hier zijn opeens heel mooi kleuren zichtbaar die ik niet eerder zo op films zag:

Nu hoog op m'n wishlist voor dit jaar :D

Mooi filmpje!:applause:

Heb hem aangeschaft maar wil er nog iets tussendoor laten lopen om het geheel wat levendiger te maken. Iemand goede ideeën? Dacht zelfs aan drie rauwe huilbakken (bijv. Return of the Phoenix).

Mooi filmpje!:applause:

Heb hem aangeschaft maar wil er nog iets tussendoor laten lopen om het geheel wat levendiger te maken. Iemand goede ideeën? Dacht zelfs aan drie rauwe huilbakken (bijv. Return of the Phoenix).

Na mijn mening zou ik hier geen geweld aan toevoegen. Dat neemt juist het mooie sierlijke weg van deze box. Wel om het mooi door te laten lopen het schietlont aan elkaar bevestigen i.p.v. Het uiteinde van het viscolont. Mocht je 'm toch wat te rustig vinden is het misschien mooi om iets als the ultimate op de helft toe te voegen. Maar nogmaals, (mijn mening) gewoon lekker zo laten. :yes::thumbup:

Zelf ook gehad en werkelijk een pracht box.

Ik heb vandaag de 2019 compound versie meegekregen bij Orthen. Geïmporteerd door GBV Weco staat erop. Ben benieuwd

Ik heb vandaag de 2019 compound versie meegekregen bij Orthen. Geïmporteerd door GBV Weco staat erop. Ben benieuwd

Gevaarlijke tekst ;), maar wellicht is GBV-Weco de juiste weg in geslagen, de St8ment lijn is immers ook prima vuurwerk.

leuke box, rustig sfeervolle effecten.
Niet een goed opvullend effecten in de vergeleken met anderen maar presteert prima.
Niet voor herhaling vatbaar, 1x in hand gehad te hebben is voldoende.
zelf 105 in de freak betaald en meer dan dat bedrag zou ik niet voorover hebben

Prima box, waaier dozen kunnen mij altijd wel een warm gevoel geven. Deze presteerde prima, 1x is wel genoeg.

Wow wat een mooie bak zeg! ik zie hm nu ook voor 105 in 't midden van het land voorbij komen. Deze ga ik dit jaar uit proberen.

Back
Bovenaan