Sensation Box NR.3 *Nieuw 2024*

simmien

VWC lid
Artikelnummer: 4434
Artikelnaam: Sensation Box NR.3
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

*Let op. Informatie + beeld komt van webwinkels, niet officieel vanuit Rubro.

valk-vuurwerk-sensation-3-100-schots-66291bbc79b3a860185551.png
​​
 
Bij freak winkels nu te koop tussen 65-80 euro. Neem jij de gok!? als dit de uitwerking wordt hebben we een opvolger voor de Red MAROON!! :applause::applause:
 
Het is elk 5e schot dus ja dat zijn bedoelde salutes. Als deze voor de freakprijs rond €70 tevoorschijn komt in de buurt neem ik hem
 
Prachtige bak, eindelijk is ie er weer. Deze gaat er zeker komen. Zo van genoten toen de Red Maroon te koop was en nu dus een groot gemis. Erg blij met deze bak:yes:
 
Deze serie lijkt mij sowieso interessant. De 4 is een multicolor crackling cry variant. Lijkt erop dat dit single effect 100sh 25 mm bakken worden! Kom maar door met de productie filmpjes :D
 
Red maroon was echt een topper uit het verleden. Als het zo is dat er weer een opvolger van komt, doe ik gelijk beslag op 1 van deze compounds
 
Deze serie lijkt mij sowieso interessant. De 4 is een multicolor crackling cry variant. Lijkt erop dat dit single effect 100sh 25 mm bakken worden! Kom maar door met de productie filmpjes :D
Alle filmpjes staat op de site van Staffel.
Tevens een hele mooie aanbieding als je alle 5 de bakken neemt. €325 voor 500 shots 25mm.

Mijn voorkeuren gaan uit naar #1, #3 en #5.
 
Back
Bovenaan