Secret Salvo

Had er 5 van dit jaar,
wat een levensgevaarlijke potjes zeg. ze knalde letterlijk alle kanten op.
knal was wel goed ja :p

Ik hoop dat iemand het heeft gefilmd, want per 11 gingen ze erg lekker. Het moest het sluitstuk zijn van mijn finale, maar ik had het deel ervoor al zo netjes afgewerkt dat ik het zonde vond om alles weer los te halen.
_20160102_134639.jpg

ZenaVEVO: Heb je ze wel goed klemgezet? Ze gaan gewoon goed als je ze maar goed klemzet tussen 2 stenen. Je bent een RUND als je ze afsteekt zonder klem te zetten.

en ook bij mij ging hij fout! maar dit was ook de enige volgensmij :)
(op 00:23 gaat hij fout)

Laatst bewerkt:
Vind ze zelf te gevaarlijk. Stuk of drie van gehad. Vallen niet om maar bombettes gingen alle kanten op

Met 4 tegelijk lijkt me wel wat. Maar dan als sluitstuk van een project, dus bakstenen zullen het niet worden. Goed vast tapen met ductape zal ook wel voldoende zijn toch?

kon het weer niet laten :') heb net opnieuw de Secret Salvo afgestoken en hij ging HEERLIJK!
Lekker in het bos mooie galm erbij :)

Komen echt flinke klappen vanaf, maar ook dit jaar ging hij bij mij niet goed. 1 van de bombettes ging met een klein boogje weer terug naar de grond, vorig jaar ook al problemen mee gehad. En ja, ik zet ze goed vast.

Wordt dit ding nog volop geproduceerd eigenlijk? Vind het altijd leuk 'speelgoed', maar al 2 jaar niet meer gehad volgens mij!

Back
Bovenaan