Secret Salute

Ja het hele effect is er wel van af zo. Vind dat zeer jammer als ik eerlijk ben want die crackling paste uitstekend gewoon bij de harde burst het paste gewoon precies in het geweld en van mij had die crackling gewoon kunnen blijven. Heb er 3 besteld voor aankomend oud en nieuw en ik hoop dat ik dan toch oude versie heb.

Zo dan, hier is echt niets meer van over gebeleven.
Van beste product naar een middelmatige cake, eeuwig zonder.

Ik vondt em vorig jaar al een stuk minder dan het jaar ervoor.
Maar het was nog acceptable.

Maar dit.... pfffff hoe verpruts je een product.....:frusty: nou zo dus..:bonk:

Weer de discussie haha! een 54 schots knal cake met een dikke burst! matige crackling en een goede mine.
Prima cake als je het mij vraagd, maar niet zo super als hij was.
Toch voor de freaks al verkrijgbaar tussen de 15 en 25 euro.. zoals mening knal cake kost.
dan is deze cake toch helemaal zo gek nog niet?
Geen top bak meer, maar nog steeds een heerlijke knal bak.

Ben het helemaal met kOenn eens ! Zeker in de straat kijkt iedereen echt wel even om/op als deze af gaat. Gewoon in de collectie dus.:)

Ik vond hem zelf ook prima bij Ed Raket, gaat toch vooral om de knallen en deze waren nog steeds snoeihard. Vele malen harder dan de Secret Temptation die ook geschoten werd.

Ach ja, zolang de knal en de mine maar goed zijn is toch niets aan de hand? Er is in dat opzicht niets veranderd ten opzichte van vorig jaar. Toch kreeg deze cake de handjes weer op elkaar en alle koppies in de straat mijn kant op toen er een karton tegelijk de lucht in ging.
Dit jaar dus gewoon weer!

Uiteraard is en blijft het uiteindelijk een knalcake.
Maar daar heb je er zo veel van, juist die enorme crackling wolken erbij maakt het voor mij en vele andere een uitzonderlijk goede cake, niet voor niets tot beste verkozen.
Maar goed, smaken verschillen gelukkig:wink:, kijk dan ook zeker uit naar jullie filmpjes.

Als dit de 2013 versie is, dan is deze nóg slechter dan de 2012 die (waar het niemand is ontgaan) slechter was dan de 2011 versie (qua crackling, knal en burst was prima).

Maar bij deze 2013 hoor ik zelf de lanceer knallen niet zo hard. Deze cake deed het hem juist bij de lanceerknal, daarna de knetter, en daarna de snoeiharde knallen.

Tja, ik weet het niet, de 2012 was nog goed te doen, maar voor 2013 laat ik deze maar echt staan.

Gister weer een paar mee mogen maken en de salute knal is echt onveranderd hard. De crackling bij de boeketten is echter gewoon minder geworden wat inderdaad jammer is. De crackling bij de mine is nog wel lekker fel. Qua knal zeker nog net zo hard, maar qua crackling boeket gewoon minder dan de eerste versie.

Per twee, mooist in HD:

Voor een salute cake knalt deze nog gewoon lekker hard. Maar de secret die zat in de crackling is niets over. Misschien moet je deze gewoon lekker combineren met de New Moon van Royal of de Kremlin van Lesli.
lekker 2 secret salutes tegelijk met de New Moon. lekker bruut geweld. Misschien ook nog een Salute cake 1 erbij. BAM

Toch 4 keer aangeschaft voor in mijn finale.
Wat me opvalt is dat er op alle Rubro producten staat dat het geïmporteerd is dus ZEN fireworks.

_MG_4733.jpg

Ik had een karton 2013 versie. Zoals gebruikelijk als afsluiter van een crackling project geschoten.
Niets dan lof over deze bak: loeiharde bursts, felle mine en goede tijdsduur.
Ik blijf dit toch een van de fijnste salute bakken vinden.

Ook ik ben super tevreden met de secret salute van dit jaar! wat knalde ze toch hard, en die crackling mines, heerlijke knal cake gewoon :D

Weet niet of ik het hier goed post maar had de secret salute salvo, deze schiet alles in 1 keer eruit. Had hem als afsluiter van de finale 2 keer samen met 2 keer Hoogmoed. Maar deze ging me toch lekker. Kijken of we hem volgend jaar weer kunnen krijgen!

Heb deze weer redelijk wat keren voorbij zien komen dit jaar en het blijft een geweldige rambak. Heb weer enorm genoten van deze cake.

Zeker goede rambak, komt hier volgend jaar zeker weer.
knalde alle andere knalcakes wat ik had er finaal uit.

Back
Bovenaan