Sd-Fireworks movies 2011

Me 2.000 Post is nu een feit !

Nu ff een jaar verslag :p
Zowww de donkere maanden komen er weer aan, de kerstmuziek staat aan, af en toe zie je al een verdwaald potje de lucht in gaan :-) Lekker Hoor !

Vuurwerk heeft dit jaar 2 kanten gekend dit jaar voor mij, hele mooie maar ook een slechte kant.

Mijn oud en nieuw wat totaal verpest door verschillende omstandigheden, ik wou ook echt 4 maanden niks meer met vuurwerk te maken hebben, heb geen filmpje gezien, geen show bezocht niet online geweest op vwc. Als iemand maar het woord vuurwerk zei, kreeg ik al pijn in me schedel.
Maarjah toen kwam 30 april, en dan is er in elk gehucht wel ergens een vuurwerkshow, dus ontwijken kon ik niet langer..... :-) en het was weer genieten hoor !, bij thuis komst gelijk weer alles online gezet ( Youtube ) en dit natuurlijk ook weer op vwc gezet, en toen wist ik wat ik 4 maanden weer had gemist :-(
Daarna kwamen weer 25 shows waar ik na toe ben gegaan tot op heden, denk dat ik zo beetje heel Nederland heb gezien in de afgelopen paar maanden. Naast de shows ook bij toffe meetings geweest ( lesli, en 5-mei ) daar ook allemaal nieuwe mensen leren kennen !
Dit jaar ook voor het eerst het buitenland opgezocht voor shows, Zwitserland,Duitsland,Belgie, en dit zijn allemaal shows geweest die ik nooit meer zal vergeten.
Persoonlijk ook nog wat mooie dingen bereikt op vuurwerk gebied als zeg ik het zelf, zo ben ik gaan filmen voor Fpm, maar het mooiste is toch dat ik nu 2 keer heb mogen helpen van het schieten van een show, en welke freak wilt dat nou niet.
Hopelijk volgen er nog vele !.

Het is wat vroeg maar toch doe ik het
Alvast wens ik iedereen hele fijne feestdagen toe, En veel geluk,liefde,gezondheid en vuurwerk natuurlijk :-)

Gr stefan

Je bent hier altijd welkom Stefan, iedereen is lid van de grootste familie van Nederland. Je laatste zin lijkt op een afscheid maar zo moeten we dat niet opvatten toch?

I know, maar wou er niet alteveel op ingaan.

Maar dat was jij TORRR :thumbsup:

En dat je doe je niet alleen 4 maanden ;-) Thanks goos

mooi verslag, mooie filmpjes, top.
Met het vooruitzicht op een beter oud en nieuw dan die hiervoor!

Speciaal voor jou zal ik een dvd maken voor je :p
Jij wilt er wel erg graag 1 hebben he , ik zal ff kijken als het gaat lukken dit jaar :-)

Thanks voor alle leuke reactie`s !

Back
Bovenaan