stefantvs VWC lid 16 sep 2011 #62 Zoww nieuw filmpje gepost. 15-09-2011 , Enkhuizen Film staat in de beginpost
stefantvs VWC lid 16 sep 2011 #66 uhhhh alle 2 graag , en als ik moet kiezen , zeg ik na gisteravond doe maar vele shows
stefantvs VWC lid 11 okt 2011 #69 Kerst filmpje gemaakt: + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Kerst filmpje gemaakt: + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Y ylke VWC lid 11 okt 2011 #72 Bij het zien van zo'n film krijg ik gelijk zin om te stoken en zin in oliebollen. Bedankt voor het plaatsen Stefan
Bij het zien van zo'n film krijg ik gelijk zin om te stoken en zin in oliebollen. Bedankt voor het plaatsen Stefan
omepje VWC Moderator Forumleiding 11 okt 2011 #73 Inderdaad, een heerlijk film heb je wederom gemaakt. Bedankt voor je moeite.
stefantvs VWC lid 22 okt 2011 #77 Gisteren 21-10-2011 mocht ik helpen bij een show van katan. Hierbij het filmpje.
Ischa VWC lid 22 okt 2011 #78 Een heerlijk topic voor mijn dagelijkse dosis kruit. Keep up the good work Stefan!
stefantvs VWC lid 23 okt 2011 #79 Hopelijk vanavond nieuwe dosis kruit voor je ! Thanks voor je bericht !
leslifan VWC lid 26 okt 2011 #80 wauw stefan, te veel video's om in 1 avond te kijken denk ik zo! erg mooie video's, voor wat ik nu dan ff snel heb gezien..(lesli)
wauw stefan, te veel video's om in 1 avond te kijken denk ik zo! erg mooie video's, voor wat ik nu dan ff snel heb gezien..(lesli)