Scuba

Vannacht de 2024 batch geschoten. In tegenstelling tot vorig jaar nu wel een mooi constant tempo. Daarnaast volle ronde blinker boeketten met felle kleurtje, me like! 😇

Ook de 2024 batch geschoten, spinners komen vroeg op gang en lopen lang door, Kleuren prima, maar het tempo zou van mij iets lager mogen.

Blijft gewoon een topper. Prachtige gouden spinners met grote, goed gevulde blink boeketten met heldere kleuren. Prs burst ook.
Tempo mag iets lager, maar ik raad hem toch aan als de Decibel niet meer terug komt en bij gebrek aan alternatieven.

Batch 2023 en helaas een beetje teleurgesteld, tempo was goed, alleen de spinners spinde vrijwel niet. Kan door de wind komen

Erg mooie cake, kwam hier een aantal keren voorbij. De gouden spinning tails zijn van zeer goede kwaliteit, ook een keer wat anders dan een zilveren spinning tail. De boeketten zijn ook mooi, de burst is niet maximaal hard maar ook wel logisch aangezien dit een ongekooid product is. Alleen de prijs is echt absurd, net als van de andere HFF/Riakeo-productie spullen. Daardoor zal ik dit zelf nooit kopen

Tempo in de laatste paar videos is al wat lager dan bij de demo in Benthuizen.
Daardoor is al wat beter te zien hoe mooi deze cake zou kunnen zijn.
Echt single shot en met finale salvo uitgevoerd, dan heb je een topper van de bovenste plank!

Een mooie cake waarbij de hele goede kwaliteit van de spinners nog meer op zou vallen als het tempo net wat lager zou liggen. Nu vallen ze soms een beetje weg in de boeketten.

Prachtige cake! Goeie uitwerking,mooie kleuren en gelukkig nog dikke spinners erin.

Ja deze was erg goed, beter dan vorig jaar als ik mij goed herinner. Hele mooie kleuren, spreiding erg goed en tempo precies goed (en niet zo snel als gevreesd).

Vanaf 0:23 (begint bij de finale daar het projectje niet lekker doorliep)

Back
Bovenaan