Screaming Elevator

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY6313
Artikelnaam: Screaming Elevator
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1273,6 gram
Aantal schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: tail, whistle, ti-gold coco, chrys, blink, mine, brocade crown to chrys, falling leaves, mine
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: … meter
Kooi: Nee
Kartoneenheid:
Adviesprijs:

Laatst bewerkt:
Ben zeer aan het twijfelen of ik deze weer aanschaf. Vorig jaar had ik hem, maar viel hij toch tegen. Ik schoot hem na 0:00 en het geluid viel eigenlijk gewoon weg in de omgeving tussen de rest van het geweld. Is de screaming volture beter volgens jullie? 100€ is denk ik uiteindelijk toch teveel voor deze bak voor mij.

Ben zeer aan het twijfelen of ik deze weer aanschaf. Vorig jaar had ik hem, maar viel hij toch tegen. Ik schoot hem na 0:00 en het geluid viel eigenlijk gewoon weg in de omgeving tussen de rest van het geweld. Is de screaming volture beter volgens jullie? 100€ is denk ik uiteindelijk toch teveel voor deze bak voor mij.
Vulture is zeker niet beter. Is dezelfde met een ander label. Zelf heb ik hem rond 19:00 geschoten voordat de kleintjes naar bed gingen en dan is het wel een tof ding. Staat nu btw bij veel china red ealers idd voor 100 en dan 21% gratis. dus dan heb je hem voor 80.

Ik heb deze lekkere fluitbak vandaag nog kunnen bestellen bij een winkel in Valkenswaard die recent open is gegaan. Nog een redelijk goede deal van kunnen maken in combinatie met een Piranha 😁 met het 20% gratis vuurwerk bedrag en een klein beetje extra bijbetalen. Dergelijke producten worden helaas steeds schaarser verkrijgbaar in Nederland, vandaar toch maar besloten om deze nog te bestellen nu het nog kan.

Ik heb mijn exemplaar vandaag opgehaald in Valkenswaard en betreft productiejaar 2020. Weet niet of dit de eerste batch is maar gezien het product pas voor het eerst met jaarwisseling 2022/2023 is uitgeleverd denk ik het eerlijk gezegd wel. Wie kan mij vertellen of ik de scream variant met 2 verschillende soorten fluit tonen heb?!

20241228_145556.jpg

20241228_145219.jpg

Back
Bovenaan