Screaming Cake

Misschien kan je dan beter 3x Howling ghost kopen.
Dan betaal je 51 euro voor 900 shots. Maar dan heb je wel veel meer geweld! Of je moet 3minuten naar 1 en dezelfde pot willen kijken:wink:

De screeming cake is een absolute aanrader, recent weer gezien op de demo en hij fluit echt als een dolle. Vorig jaar was ie inderdaad matig op de demo, kan mede door vochtigheid zijn geweest, want het stond toen al een flinke tijd op een vochtige ondergrond, daar is de film van.

De screeming cake is dus razendsnel, aan te raden, 100%! :D

maar welke is er beter de Screeming Cake 1000 shots of toch de megatronix dat is het enige wat ik zou willen weten:)

GR rik777

Dit zijn mooie dingetjes.
Ik weet alleen hoe de Howling Ghost is en die vond ik al mooi.

Ik hou zelf wel van langdurige dingen.

maar welke is er beter de Screeming Cake 1000 shots of toch de megatronix dat is het enige wat ik zou willen weten:)

GR rik777

Ik ga dan zeker voor de Screeming Cake 1.000 schots ja. :)
Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar in vind die Megatronix zelfs een van de mindere in zijn soort. :rolleyes:

Ik ga dan zeker voor de Screeming Cake 1.000 schots ja. :)
Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar in vind die Megatronix zelfs een van de mindere in zijn soort. :rolleyes:

bedankt Mattenfreak:)
ik denk dat ik op jou ga vertrouwen en de Screeming Cake 1.000 schots kopen:)

GR rik777:bye:

De screeming cake is een absolute aanrader, recent weer gezien op de demo en hij fluit echt als een dolle. Vorig jaar was ie inderdaad matig op de demo, kan mede door vochtigheid zijn geweest, want het stond toen al een flinke tijd op een vochtige ondergrond, daar is de film van.

De screeming cake is dus razendsnel, aan te raden, 100%! :D

Ahh vandaar! Ik had hem op 2 demo's gezien en bij beide duurde die 3minuten of langer. Gelukkig is dat dit jaar niet het geval dan:cool:
Hoe lang duurt de pot nu nog ongeveer?

Ik heb hem nu 3 keer in actie gezien in 2 jaar, ik vind het een hele gave fluitbak, vooral als je ze per 2 schiet.

Ik heb hier ook een gave foto van gemaakt:

sdc16338.jpg

Haha mooie foto Monsterking :).

Gister bij de Demo was dit inderdaad een leuk ding wat maar door bleef gaan.

om het zo te zien is het wel een mooie screeming box
alleen ik verwacht dat er misschien wel eentje die het dubbele is
kortom 2000shots met burst

Demo Balk 2009: Screeming Cake 1000 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

Demo Balk 2009: Screeming Cake 1000 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan