Screaming Bullets

Na een tijdje zoeken heb ik het gevonden. Voor de liefhebber heb ik het originele productfilmpje van de Magnum Bullets van Schuurmans op youtube gezet.

Als het werkelijk dezelfde zijn, dan zijn dit zeer nette mines voor die prijs. Wie weet hebben ze wel een aantal nieuwe varianten bedacht.

Dit is vet zeg:D

kan er ook niet veel meer over zeggen dan dat dit gewoon heel vet eruit ziet...

Dit is veel leuker dan 10€ ruk potjes staan weg te stampen.. Yeah dit is goede shit:D

Deze ook besteld, ben erg benieuwd wat er uit komt. ik vind ze er iniedergeval erg gaaf uit zien. ik zal kijken of ik de 28e een filmpje kan maken :)

Jaja, de inmiddels klassieke 'Magnum Bullits' waren leuke mines, als de opvolger even goed presteerd is het nu al een geslaagd product. Hier onder een folder uit 2004 met de bullits..
schuurmans_folder_2004-6.jpg

Net getest. Kleine, maar aardig harde, crackling wolk op de grond. Niet bepaald een mine. Word er niet warm van..

Maar uhh, ze heten dus SCREAMING Bullets en dan komt er alleen maar crackling uit? En dat terwijl de vroegere versie diverse mijn-effecten in één verpakking had? Dit zijn allemaal rooie in 't pakje... Klinkt me als een bummer in de oren...

Maar uhh, ze heten dus SCREAMING Bullets en dan komt er alleen maar crackling uit? En dat terwijl de vroegere versie diverse mijn-effecten in één verpakking had? Dit zijn allemaal rooie in 't pakje... Klinkt me als een bummer in de oren...

Dacht inderdaad dat verschillende kleuren zou hebben

Ze vallen een beetje tegen ja. Bij mij tot nu toe het enigste product die dat doet, en het is toch weer van schuurmans...

Back
Bovenaan