Screaming Bullets

De crackling is wel goed hard, en gaat laag. Maar voor een euro per stuk is een crackling ball in de lucht wel een beetje erg duur hè... als er nou diverse kleuren mines uitkwamen...maar dit is heel veel te duur voor wat je krijgt m.i.

ik sluit me aan bij richardus crackeling goed maar ze zijn allemaal hetzelfde ik had verwacht dat de een crackling had en de andere lichtkogels ofzo maargoed tegenvallen volgendjaar dus niet weer dan koop ik liever een zakje met crackling ballen

Zo jongens deze dingen zijn gestoord.
Echt super vet :D
Beste single shot ever de crackling ontploft mega laag echt zo heftig

vond het jammer dat er niet meer effecten in zaten... (in het foldertje staan meer kleuren) in het echt is alles rood van kleur.. maar idd de crackling is echt ziek.. veel en hard.. ik had er 4 aan elkaar gekoppeld.. mijn buren kwamen toch eens ff kijken want ze schrokken van de hoeveelheid harde crackling...

Ik heb ze rest van de dag niet meer afgestoken omdat ik ze té laag vond cracklen en wij net in de wind stonden hele dag...te onveilig.

Thunderfireworks valt nu geloof ik onder traditionals en de naam van dit artikel is veranderd.
Het heet nu toepasselijk ´Crackling Bullets´.

Zie hem als aanbieding voor 5,95 staan.
Vond hem geweldig.

Thunderfireworks valt nu geloof ik onder traditionals en de naam van dit artikel is veranderd.

Vond hem geweldig.

Hier staat in het boekje "Screaming", maar in de webshop staat weer "Crackling".
Maar goed, ik heb er dit jaar weer 3 pakjes van bestelt :)

Vond hem geweldig.

Net bij de dealert even een pakje gehaald voor die prijs. Ben benieuwd!

Crackling Bullets doet de uitwerking ook meer eer aan. Screaming zou geweldig zijn maar weinig te screamen hier.

Toen ze net op de markt kwamen inderdaad zelf ook gekocht voor de "scream".
dat zat er dus niet in maar leuk in zijn tijd was het zeker, heb er nog een doosje van liggen:)

Back
Bovenaan