Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
in duitsland gaat vulcan dit jaar de sky screamers verkopen.
bron: lid op het duitse forum die met iemand van vulcan heeft gesproken op de spielwarenmesse.
Wel apart want volgens Schuurmans was er niemand van Vulcan op de beurs aanwezig. De mensen die op Maandag die kant op moesten werden voor vertrek naar kantoor gehaald en daar werd verteld dat het over en sluiten was.
jammer dat Schuurmans failliet is verklaard, maar ook heel raar. Schuurmans draait een record omzet en Vulcan vraagt faillissement aan. Dit stinkt aan alle kanten.
Maar goed er wordt gewerkt aan een doorstart. Het zal mij benieuwen wat gebeurd met het handelsmerk van Schuurmans.
Evuco werd des tijds overgenomen door GBV. Het Handelsmerk van Evuco verdween + de producten en GBV had de verkooplocaties (slimme zet). Maar ik zou het jammer vinden dat de collecties van Schuurmans verdwijnen.
Schuurmans draait een record omzet en Vulcan vraagt faillissement aan.
Omzet en winst zijn 2 aparte dingen,je kan een record omzet draaien,maar nog steeds geen winst boeken.
jammer dat Schuurmans failliet is verklaard, maar ook heel raar. Schuurmans draait een record omzet en Vulcan vraagt faillissement aan. Dit stinkt aan alle kanten.
Maar goed er wordt gewerkt aan een doorstart. Het zal mij benieuwen wat gebeurd met het handelsmerk van Schuurmans.
Evuco werd des tijds overgenomen door GBV. Het Handelsmerk van Evuco verdween + de producten en GBV had de verkooplocaties (slimme zet). Maar ik zou het jammer vinden dat de collecties van Schuurmans verdwijnen.
Ben wel heel benieuwd wie die 5 zijn dan.
Maar we zullen moeten afwachten op meer nieuws.
Iemand enig idee of, en zo ja, wat voor relatie Schuurmans met Mercurius Vuurwerk (te Lijnden) had?
Van beide waren vaak gezamelijk de producten in één folder te bewonderen.
Schuurmans dealer betekende in de jaren 90' vaak ook (automatisch) Mercurius Vuurwerk dealer als ik mij niet vergis.
Bij Mercurius op kantoor waren ook Diamond Collection dummy's te vinden (zie foto's bezoeken VWC).