Schuurmans 2008

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Vanochtend heb ik gebeld met Hans Terpstra van Schuurmans Vuurwerk, wij zullen hier over een anderhalve maand ook op bezoek gaan om alle nieuwe ontwikkelingen en het resultaat van de verbouwing vast te leggen.

Hans kon mij alvast wat leuke feiten noemen, zo komt Schuurmans met een compleet nieuwe lijn dit jaar; Kaboom. Kaboom zal een lijn worden met 5 pijlenpakketten, 4 gewone pakketten en 4 Special Shape-cakes (de vorm van de cake is speciaal, we zullen het later dus zien). Het uiterlijk van de Kaboom-serie zal bestaan uit een graffity-look, klinkt goed natuurlijk. :)

In het bestaande assortiment van Diamond zullen ALLE pakketten worden aangepast, zowel qua uitstraling als inhoudelijk. De pakketten blijven even groot, het aantal producten per pakket zal ook niet verschillen, maar Schuurmans gaat i.p.v. de vele fonteinen nu toch meer multishots in de pakketten doen. De kwaliteit van een pakket is dus interessanter, maar hierdoor zullen de prijzen ook wel wat omhoog gaan, het pakketje van €15,- zal dus niet meer bestaan, maar daar krijg je dan ook wel meer voor terug. :wink:

Ook komen er nog nieuwe losse fonteinen waaronder 1 vulkaan welke maar liefst 2 minuten zal branden, hij heet de Snow Fever en zal een €18,50 gaan kosten.

Natuurlijk gaan er ook producten uit, welke dat zijn horen wij nog. Wel is bekend dat de Leopard en de Bear nog een jaartje aangekeken worden, de verkoop van deze 2 cakes viel tegen, maar wellicht dat ze dit jaar wel goed lopen. Zo niet, dan is de kans groot dat ze volgend jaar niet meer in het assortiment zitten. :wink:

Voorlopig dus weer leuke informatie, over een aantal weken krijgen wij alles te weten wat wij willen en krijgen wij een rondleiding, wij kijken er naar uit.

Goed nieuws Mike, kijk uit naar dit bezoek
Goede zaak dat ze ons te woord willen staan, zodat wij namens vele liefhebbers ons zegje kunnen doen.
En wie weet dat ze met het opnemen van de nieuwe lijn een stap in de goede richting doen om van het eeuwige imago af te komen.

om hier nog aan toe te voegen. Er zal ook een cake komen met 2 in 1. Hierin zitten 2 lontjes. Het is dus eigenlijk de bedoeling 1 per keer aan te steken maar je kunt natuurlijk ze ook tegelijk aansteken. Voor de rest wist ik de rest ook al.

ik ben erg benieuwd! klinkt allemaal goed... ook leuk die nieuwe lijn met een graffiti look.. alleen vind ik de naam een beetje apart...:rolleyes: maar goed.. al met al heb ik goede verwachtingen...:)

goed nieuws van schuurmans, nieuwe lijn, pakketen die worden veranderd.. ze zijn goed bezig daar ok zo.

als je over het algemeen bekijkt komt er steeds meer ontwikkeling in de vuurwerk markt deze blijft maar groeien kwa product keuze en alles wordt gewoon steeds beter heb ik het idee, een goede zaak dus!

Morgen ben ik weer op de zaak, als het boek van schuurmans er is of als ik meer info krijg van me baas zal ik dit hier zo snel mogelijk morgenmiddag plaatsen. Ben eerst nog in het twente stadion bezig. Die tweede ring moet af he:P.(zelf geen twente fan maar leuk om mee te helpen)

Ik heb zojuist alle producten van de nieuwe lijn van shuurmans online gezet.
Heb ook alle prijzen van de al bestaande producten aan gepast.
In de loop van de dag of morgen zal ik de overige nieuwe producten online zetten.

Zo hee, de prijzen van Kaboom zijn niet voor de poes! 18shots kost al gauw €35 en de prijzen gaan tot de €99... Eerlijk gezegd zijn die prijzen voor mij al reden om geen verdere aandacht aan die lijn te besteden...

Zo, heb er uiteindelijk tog maar nog een aantal gedaan.
Ik heb vandaag tot nu toe 44 nieuwe producten toegevoegd.
Er komen nog 12 nieuwe producten bij.
Waarvan de 2 opmerkelijksten nog komen, werkelijk toppers.

Wesley en ik zijn gisteren dus bij Schuurmans op bezoek geweest en wij zijn overtuigd hoor. :) Ze geven toe dat ze te lang achterover hebben gezeten, dat ze achter zijn gebleven, maar dit jaar willen ze weer vlammen en daarmee zijn veel vervangingen, aanpassingen en innovatie gemoeid. :)
We komen z.s.m. met een verslag, maar het zal zéér interessant zijn.

hopelijk wordt de collectie. die ik lang geleden het lelijke eendje noemde. nu eidelijk de zwaan die hij hoort te zijn. dus zet hem op schuurmans. en mogen jullie een goed jaar draaien.

Wesley en ik zijn gisteren dus bij Schuurmans op bezoek geweest en wij zijn overtuigd hoor. :) Ze geven toe dat ze te lang achterover hebben gezeten, dat ze achter zijn gebleven, maar dit jaar willen ze weer vlammen en daarmee zijn veel vervangingen, aanpassingen en innovatie gemoeid. :)
We komen z.s.m. met een verslag, maar het zal zéér interessant zijn.

Het werd eens tijd... ik had al eerder aangeven dat ik vond dat Schuurmans veelste lang bij het zelfde bleef. Alleen voor ons komen ze te laat met vernieuwingen want sinds vorig jaar zijn we totaal overgestapt op een andere importeur. (al was het vuurwerk niet de enigste reden)

Maar ik ben benieuwd naar alle nieuwe producten dus kom maar op met die info :p :thumbup:

De meeste producten staan mét foto's online, maar er komen er sowieso nog 2 prachtige bij, hier een foto ervan, 2 500grammers in 1;

img_8949.jpg

Zo, alle nieuwe producten staan online nu van schuurmans.
Zijn een hoop nieuwe producten bij gekomen.
Wens schuurmans veel succes toe dit komende zeisoen.
Nogmaals wil ik schuurmans bedanken voor de gezellig middag en de informatie.

Laatst bewerkt:
Is het goed als ik de foto's van alle nieuwe producten op AVP plaats???

Uiteraad met bronvermelding:wink:

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er dit jaar geen demo's worden verzorgd door Schuurmans zelf. (beetje raar als je een nieuwe lijk in de markt zet maar goed). Misschien/Hopelijk dat dealers zelf wel demo's organiseren.

Back
Bovenaan