Schuinsmarcheerder

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 368
Artikelnaam: Schuinsmarcheerder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 290 gram
Aantal Schoten: 20 schots
Effectomschrijving: crackling mines van verschillende heldere kleuren. Spectaculair zijn de gouden staarten exploderend in gouden regens en gekleurde palmbomen. Burstknallen in zilveren glitterbrocade maken dit fuifnummer compleet.
Tijdsduur: 32 sec
Stijghoogte: 40,0-50,0
Richtprijs: €.29,95
O.a. te koop bij:
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

368_schuinsmarcheerder_2.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind hem er qua vorm anders verdomd veel op lijken...

blowsb9.jpg

Maar jij mag natuurlijk wat anders vinden :p

Qua vorm en aantal schots lijkt hij er zeker op, maar volgens mij zijn de effecten wel even iets anders !

Ja ik doelde op de effecten. Wanneer een cake dezelfde vorm heeft hoeft het nog niet te zeggen dat het ook dezelfde effecten heeft.

Aftershock:Krachtige flits burst,multi colour mines,gouden tails,gouden crackling,burst,gouden regen,silveren glittering. De effecten kloppen ook nog eens,alleen iets anders omschreven. Dit is wat ik even kwijt wilde. Maar goed,laten we weer ontoppic gaan.

En had hem dit jaar weer. Alleen vorig jaar de aftershock, nu de schuinsmarcheerder. Ik moet zeggen hij verschilt wel. Die 4 palmen die die schiet bij de afstershock zitten niet in de schuinsmarcheerder. Maar de knallen zijn heel goed van deze.

Foto:
25he8u0.jpg

Deze pot had ik afgelopen O&N zelf ook.. op zich een leuk potje om mee te beginnen. Echter heb je voor 10 euro meer veel mooiere potten..

Ik vond hem te goed om als miskoop te beschouwen, maar mijn voorkeur zal volgend jaar uitgaan naar een grotere uitvoering tegen iets meer geld..

vind dit ook nog steeds een erg mooie cake, was die hier ook maar 20 euro.
Word hier verkocht voor 28 euro.

Back
Bovenaan