Schoffie [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 354
Artikelnaam: Schoffie
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 56 gram
Aantal Schoten:7 schots komeet
Effectomschrijving: 7 schots bouquettenregens met blauwe sterren. Pas op, want hij komt gemeen uit de hoek!
Tijdsduur: 15 sec
Stijghoogte: 6 a 8m
Richtprijs: €.5,99
O.a. te koop bij:

354_schoffie_2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Tja, ik weet niet zo goed wat ik hier nou van moet vinden. Ben wel benieuwd naar de prijs en de effecten, maar als die Nederlandse namen waar Lesli mee op de proppen komt daar ben ik toch niet zo'n fan van. Dat hoort bij Witte Tenten, niet bij Lesli.

Het heet "DE OLD DUTCH COLLECTION" en het zijn namen van vroeger.
Ikzelf vindt het prima gevonden.

Waarom noem je de collectie dan op z'n Engels "Old Dutch" om hem vervolgens met Nederlandse namen te vullen? Dat strookt niet.

Mee eens DarkSoul, dan verwacht je eerder iets als "Harlem Streetfighters" ofzo...
Maar ja, het ligt natuurlijk wel lekker in de bek hè, "The Old Dutch".
Even afwachten wat de rest van de info gaat vermelden.

uhu deze naam is nageaapt van wittetenten verhuur zijn actie

Het kan nooit van deze actie zijn nageaapt want deze namen liggen al bijna een jaar vast;) .. voor die tijd was voor Lesli de actie van Marijn echt nog niet bekend.

Zelf blijf ik erbij dat ik mijn vuurwerk koop voor het effect, en niet voor de naam of het label.

Maar je kan toch ook niet ontkennen dat het wel een klein beetje verwarrend is zo met deze namen die we toch eerder bij de Witte tenten in deze trend vandaan hebben zien komen?

Ik moet zeggen nu ik álle namen zo zie, dat het wel weer iets origineels heeft, maar het past niet echt bij Lesli vind ik. De producten lijken me voor de rest wel erg goed te worden allemaal, benieuwd naar de prijzen en eindresultaten :)

Blauw in een cake maakt me altijd nieuwsgierig, ik ben daarom ook benieuwd naar een filmpje.

Ook ik ben geen fan van Nederlandse namen op vuurwerk artikelen.

het maakt me echt geen fl*kker uit hoe de cake heet, echt niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze cake overdag afgestoken.
Dat was niet heel slim, want het is silver en dat zie je niet al te best overdag.
Maar toch ondanks dat verbaasde het effect me, ik vond het een leuk dingetje en schaf hem volgend jaar sws weer aan!

een leuk dingetje, maar wel een beetje kort.

Back
Bovenaan