Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Creatief denken, dat is alles.
Je moet gewoon goed kijken wat er allemaal te koop is, tegenwoordig is bijna overal wel een film van en dan kan je zelf wel een mooi thema bedenken.
Denk bijvoorbeeld na over effecten, lage effecten met mines met daarboven gewoon boeketten of bijvoorbeeld kleurcombinaties zoals cakes met voornamelijk blauw en voornamelijk goud samen schieten, altijd een succes.
Precies zo stel ik mijn show samen.ik heb vorig jaar neit echt een show gegeven
en dit jaar ben ik dat ook niet van plan
ik ga meer projectjes maken voor overdag en 's avonds
gewoon veel dezelfde dingen bij elkaar zetten en dan doorlonten
en dan aan steken.ik vind het leuker om kleine projectjes te fabriceren
Ik ga ook geen show schieten.
Het kost me gewoon teveel geld voor die paar minuten.
Heb een hoeveelheid aan blokken in gedachten en die worden of los of gecombineerd gestookt.
Zit zelf wel aan een mooie finale te denken.
Tientallen sensation of joy met daarboven heel veel pijlen de lucht in.
Een bonte finale dus. de sensation of joy hebben rood en groen boeketten, daar dan boven pijlen met dezelfde kleuren lijkt mij wel een mooie afsluiting.
Mag ik vraag hoe jullie je thema's indelen ?
en hoe komen jullie op een thema ?
Mag ik vraag hoe jullie je thema's indelen ?
en hoe komen jullie op een thema ?
Ik noem het niet per se een show wat ik doe. Ik heb voor mezelf wel een leuke manier gevonden om alles naar mijn smaak in te delen.
Meestal zet ik namelijk in mijn mediaplayer de product filmpjes (en vaak verwijder ik de intro's er dan ook) in een bepaalde volgorde, die ik dan talloze keren kan wijzigen. Als ik dan eenmaal de volgorde bepaald heb nummer ik mijn spullen net als in mijn uiteindelijke volgorde zoals ik dus heb bepaald in mijn mediaplayer. Dan heb ik vooraf al een best inzicht van hoe het er op straat ongeveer uit moet gaan zien.
Misschien wat uitgebreid voor velen, maar zeg nou zelf, je hebt er het hele jaar door de tijd voor toch? Ik vul er voor een groot gedeelte gewoon de donkere dagen er zo lekker mee op![]()