Scheveningen - Engeland vs Nederland 18-08-2007

pyromaniac

VWC lid
mooi filmpje :wink:

zal de mijne van de week ook even op het forum posten ,, maar heb alleen de NL show gefilmt omdat ik te laat was voor engelse :shocked: (heb alleen de finale gezien :S )

Bedankt voor het delen, heb de shows even snel doorgekeken en moet zeggen dat er wel degelijk een show wordt gegeven ook. Zijn zeker geen slechte shows dit, moet zeggen dat ik het slechter had verwacht vanaf het ponton, maar vind het juist wel goed eruit zien zo. Vooral de laatste minuten zijn echt prachtig om te zien.

Je ziet leuke effecten voorbij komen, maar leukste dingen vind ik hier toch wel de hummer-effecten (al is het zonde van de afstand met dat geluid) en de girandola's met schelle fluiten. Ook de waterbommen zijn prachtig, leuk in beeld gebracht overigens zo close-up. :) De finales zijn top, veel kleur en full sky, zeker mooi.

Volgend jaar maar weer eens een bezoekje wagen, want ik vind het beduidend beter als afgelopen jaar. Fijn dat er wel beelden van zijn, kunnen we alles mooi terugkijken. :wink:
En wij maar kijken in Loosdrecht waar ze 7 minuten shells pompten... :rolleyes:

ja hier wil nog even wat aan toe voegen , want bij deze beelden en bij de beelden van www.campievuurwerk.nl http://www.campievuurwerk.nl/files/spanje_scheveningen2007.wmv , merk ik op dat de camera man/vrouw redelijk ver van het water af staat , en dit is zonde want ik stond op de plek dat als ik 2 meter verder liep ik natte poten zou hebben gehad , en dit is echt 'n ongelofelijk groot verschil .
dus even 'n paar tips :
1 hou rekening met 40 tot 50 minuten in verband met gemiddeld 80,000 bezoekers
2 ga recht voor het poton en dicht bij het water staan

:bye::bye::bye:

Laatst bewerkt:
CrazyFireworks.nl

CrazyFireworks.nl

ja hier wil nog even wat aan toe voegen , want bij deze beelden en bij de beelden van www.campievuurwerk.nl http://www.campievuurwerk.nl/files/spanje_scheveningen2007.wmv , merk ik op dat de camera man/vrouw redelijk ver van het water af staat , en dit is zonde want ik stond op de plek dat als ik 2 meter verder liep ik natte poten zou hebben gehad , en dit is echt 'n ongelofelijk groot verschil .
dus even 'n paar tips :
1 hou rekening met 40 tot 50 minuten in verband met gemiddeld 80,000 bezoekers
2 ga recht voor het poton en dicht bij het water staan

:bye::bye::bye:

Campie is een man ;) en ja hij stond behoorlijk ver van het water af.

verder ik zelf stond zo ver voor in bijna in het water :rolleyes:

Dit zijn inderdaad twee mooie shows, maar Nederland toch iets beter is.
Leuke dingen zie je voorbijkomen in de shows. Volgend jaar toch maar overwegen om daar een keer heen te gaan.
Bedankt voor de filmpjes.

Zeker geen mosterd na de maaltijd hoor, AfcAjax. Ik heb nu pas tijd om naar deze show te kijken en ben blij dat je 'm online hebt. Heb weer genoten van je registratie! En wat een topshow was het dit jaar! Bedankt voor het delen!

De films van de topicstarter moet ik vanavond nog nog even bekijken.

Groetjes,
Cameo

Back
Bovenaan