Scheveningen 30-04-2011

moontan

VWC lid
Plaats : Scheveningen
Provincie : Zuid-Holland
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : bij het strand van Scheveningen
tijd : omstreeks 22.00 uur

Koninginnedag wordt jaarlijks afgesloten met een groot vuurwerk voor het strand van Scheveningen

Ben zelf nog nooit naar scheveningen geweest met Koninginnedag.
Zou graag eens de budgetten van de shows in Rotterdam en Scheveningen naast elkaar gelegd zien.

Nadeel van Scheveningen is echter wel de terugreis. Eerst 30-60 min door Den Haag heen, en dan pas via het spoor of de snelweg naar Rotjeknor.

Wat moet ik me ongeveer bij deze show voorstellen? Net zoiets als bij het "internationale" vuurwerkfestival? Of kleiner.

Edit: Ik kan nergens meer informatie vinden over deze show, gaat hij wel door?

Laatst bewerkt:
denk consu vuurwerk met mines (die ze bij royal vaak gebruiken, bij prive showtjes) denk ik, das alles. Aangezien het op het strand is.

toch?

In de post van moontan staat bij het strand dus of vanaf de pier of vanaf een ponton hoewel ik er vlakbij woon ben ik er nog nooit geweest met koninginnedag maar ik gok dat het geen consumenten zal zijn (ik heb het idee dat dream fireworks deze zal schieten)

Wat moet ik me ongeveer bij deze show voorstellen? Net zoiets als bij het "internationale" vuurwerkfestival? Of kleiner.

Edit: Ik kan nergens meer informatie vinden over deze show, gaat hij wel door?

als het op het strand geschoten wordt dan is het aanzienlijk kleiner, zo ie zo alleen dan consument. Genoeg andere shows Zaterdag waar prof geschoten wordt elders in Nederland

Back
Bovenaan