Welke producten raad jij aan!

Topictitel even aangepast, topic bestond inderdaadn nog niet (athans, hij bestaat wel maar kon hem zo 1,2,3 ook niet vinden).

Mijn toppers van dit jaar:

- Colorfull Explosions
- Skies of Gold
- Hoogmoed
- X60
- X05 (pakket)
- Alle Heavy Legend cakes
- Secret Salute
- Splitting Comets
- Tequila
- Thunder Salute 2011 versie..!

En de absolute toppers waren:

- Mjolnir
- Hydra serie (A, B, C, D, G, H)
- Eyjafjallajokul
- Karakatu
- Midgaard serie (D)
- Ragnarok serie (A, B)
- Lynx serie (D)

Ik vind de Big 19 Extreme Salute van (wolff) erg goed.
De Secret salute was ook een topper vooral 4 tegelijk als finale.
En de Thunderstruck van Hardix was helemaal goed.

Welke cakes dat ik heel erg goed vond?:
-Monsterlijk Mooi
-Vet Goed Potje
-De Straatbaas (was in +/- 10 seconden leeg!:))
-Pontificaal
-Scorpion King
-Next Mystery Mines
-OMG

De potten die ik gewoon goed vond:
-Wolverine
-The Whrestler

En de potten die ik slecht vond:
-Oase... (geen blinkers te bekennen!:angry:)

In principe heb ik van al mijn cakes genoten. Het spul van Rubro dat ik voor het eerst had dit jaar, beviel mij het beste. BAXXL, Heavy Legend cakes, Secret Salute, Big Shot, Thunder Salute. Erg mooi spul!

Van Bonfire deed ook alles het goed. Midnight Delight ging beter dan op demo's die ik gezien heb. Dragon Balls was weer aardig stabiel qua tempo, Crackling Meteors was gewoon goed. Wodka Blue als vanouds en City Lights beviel prima.

Royal idem dito. Screaming Salute beviel mij prima! Fire Emblem ook. The Phlox was heerlijk voor die 5,50 per stuk.

Wolff viel dan weer tegen. Alleen de ES waren lekker, maar ook wel voor een paar euro hehehe.

Van Beko had ik de Sky Symphony voor een mooie prijs. Hier heb ik ook van genoten. Titanium volcano waren leuk!

Hierbij moet aangemerkt worden dat ik het vuurwerk enigszins voordelig aan heb kunnen schaffen. Als dit jaar de prijzen erg omhoog gaan van sommige producten, als bv. BAXXL of dat er geen acties meer zijn, dan weet ik niet of ik die producten weer zou kopen.

Ik ben overigens wel benieuwd naar de nieuwe versie van de China by Night van Royal.

Top3:
1.secrete salute
2.heavy legend serie
3.greeny assortiment

Andere cakes die goed waren, waren ondermeer:
gorgeous, wodka blue, china red 300s fluitbak.

Ik zie dat het topic is goedgekeurd, dus hier mijn aanraders van afgelopen jaar. Ik had rond de 30 potten welke (op de Silver Salute na) allemaal erg goed waren, maar een aantal staken er toch wel met kop en schouders boven uit:

Vuurwerk met een Kroon
Langdurig en een veelvoud aan effecten met goede burstknallen. Vuurwerk van zo'n kwaliteit zie je niet vaak! Volgend jaar komt hij er absoluut weer in.

Buurt Assortiment
Dit jaar voor het eerst toch maar een karton meegenomen. Ik baalde wel dat ik maar 1 karton had want het waren stuk voor stuk top cakes. Hele harde burstknallen en grote effecten. Alleen de cake met de tails viel wat tegen, maar voor de rest helemaal top.

Mijn toppertjes van dit jaar,
X gehele Heavy ledgend serie
X secret salute
X buurt assortiment Rubro
X Eventcake 2
X hydra serie Zena
X Magic tree Royal

Iedereen hier op het forum een fantastisch 2012 toegewenst

Secret salute, Heavy legend serie, Crackling chrysantium en de Hydra serie waren mijn absolute toppers.

de wipe out en watch this allebei van pyroshopper vond ik zeker mooi en het geld waard. watch this gratis maar had er wel 35eu voor over.

In willekeurige volgorde:
Secret Salute
Heavy Legend 25sh
Skies of Gold
Bursting Gold
Gorgeous

Ik vond ze allemaal heel goed.
Ik had verder nog diverse cakes, ook niet de minste Silver Salute en de Treasure Island.

Wat ik echte Aanraders vond waren:

- Monsterjam
- camuro king
- Pontificaal
- Goldmembers (pijlen pakket)
- silver salute
- mount etna
- killing arrow (pijlen pakket)

--pyro99:bye:

Vond,
the cube 19 shots erg mooi!
en ook van bonfireworks, golden dream erg mooi.
Waren de toppers voor mij iedergeval dit jaar!

De beste cake was voor mij toch wel de Mayday van Wolff. Lekker grote gevarieerde boeketten met een lekkere burstknal en hummer effect.
Verder was de Silver salute weer geweldig :d

NL:
Wild Horses
Patrol Dragon
Black Surprise
Mayday
Planet Explosion
Thunder King XXL
Asian Thunder Cake 100 shots
Thunderstruck
Heavy Legend 25
Secret Salute