Scar [Uitloop 2017]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1508
Artikelnaam: Scar
Bruto Gewicht: 1.700 gram
Netto Kruitgewicht: 451 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Zilveren fish mine naar zilveren 4 sterren coco effecten met zilveren blink.
Tijdsduur: 40 sec.
Stijghoogte: 55 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 29,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1508-geisha-scar-vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de film toegevoegd aan de startpost.
De Scar is een mooie cake, goed tempo met een fish-mine wat erg leuk uitkomt en direct na het fish-effect een boeket met ook die mooie gouden glittering.

Wat een verademing deze lijn. Gewoon goed uitgevoerde effecten in een product in plaats van een overkill aan effecten in een product om maar te laten zien dat het bijzonder is. Gewoon eenvoudige, maar goede uitvoering. Heel netjes!

Hierbij mijn filmpje van deze leuke cake zoals bekend gefilmd tijdens harde regen en wind:

Met wat rustiger weer komt deze denk ik beter uit de verf. Nu verwaaid en verregend er behoorlijk wat waardoor er onrust in het effect zit.

Naar mijn idee het mooiste product van ZEN. Erg bijzonder om te zien deze boeketten. Deze sprong er gister voor mij echt uit met de fish mines, en weet ik veel hoe je het noemt boeketten:p. Blij dat ik hem in de straat heb staan over een ruime week!

De rechtse ging niet af dus een cake, mooist in HD:

Filmpje van de Scar uit de ZEN collectie O&N 2013-2014

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Alweer een geweldig blok! Was na de demo van Huisman al overtuigd maar in de straat is dit echt een unieke bak. Ik betrapte mijzelf de eerste helft van de cake dat ik vooral naar de fantastische fish mine aan het kijken was die lekker breed uit zwom :p. Maar gelukkig de andere helft van de cake ook nog kunnen genieten van de prachtige blinkers die deze cake bevat. Heb de hele avond gefilmd met een gopro zodat ik geen aandacht aan het filmen hoef te geven wat wel wat beeld en geluid kwaliteit inlevert, maar bij deze cake kwam het perfect uit omdat de fish mine er nu ook goed opstaat.

Filmpje mooist in HD:

Indrukwekkende cake ja, het glitter effect maakt het tot een volle lucht.
De palm was vanavond wel beter dan de cakes uit de film die hierboven staan van de jaarwisseling. Hopen op een verbetering dus en geen sample. :rolleyes:

Dit was ook het product waar ik mijn twijfels over had. Hij ging er ver boven uit. Kan bijna geen productie zijn met zulke klappen.

Hierbij mijn film geschoten vanaf de straat. Super cake met een zeer harde burst. Harder was er die avond niet.

Back
Bovenaan