Scar [Uitloop 2017]

Dat is dan mooi kudt, deze 4 maal besteld dit jaar, mag hopen dat ik de goede voorgeschoteld krijg...
Misschien dat de regen parten heeft gespeeld, waren meer produkten die ondermaats presteerden. Die tante Riekie box zou ik helemaal links laten liggen. Daar kwam een plofje af ipv harde burst.

Ik denk dat door de regen komt
90 procent van de producten komen gewoon uit onze eigen voorraad van vorig jaar
En daar vallen de scar en tante riekie ook onder
Vanmorgen zijn ze om 11 uur al begonnen met opbouwen

Bij mij helaas geen fish mine en dat was wel een van de redenen voor de aanschaf. Vervangen door een dubbele mine (rood met daarboven blauw, maar heel even te zien in de video), ook wel bijzonder! De ghost blink was erg mooi.

Blijft een hele fijne cake dit, ik had dit jaar de 2014 versie (volgensmij). Die silver fish mines blijven gewoon super, moest wel even een keertje bukken :bonk:

Klik even op HD :wink:

Scar van Vuurwerkmania, versie 2015. Deze versie op de avond 3x gezien, de fishmine is vervangen voor een blauwe mine. Wat een bizar hard lanceergeluid heeft deze cake, op film niet echt te merken maar live leek het wel of de hele pot gelanceerd werd.. echt een topbak!

Scar van Vuurwerkmania, versie 2015. Deze versie op de avond 3x gezien, de fishmine is vervangen voor een blauwe mine. Wat een bizar hard lanceergeluid heeft deze cake, op film niet echt te merken maar live leek het wel of de hele pot gelanceerd werd.. echt een topbak!

Komt goed over zeg op deze film, thx. Het is een beauty van een cake. Denk de enigste in zijn soort?

pyro-head

pyro-head

wauw wat en cake mooi groote effecten beste klape dams dit jaar gaat ik um dan toch
bestelen bei riezebos vuurwerk wel wat aan wel wat aan de dure kant maar
maar wat een wat een beauty

pyro-is-art-not-a-crime

deze cake in 2014 al gekocht dit jaar pas afgestoken maar wat een topcake is dit! alleen bij die fish mine moet je wel een endje weg staan want op een afstand van 6 meter vliegen de fishes om je oren :p deze gaat er komend jaar in 2voud komen :)

Echt een mooie bak, maar de uniekheid is wel weg gehaald. Weet niet of ik het geld er nog voor over heb zonder die fish mine.

Echt een mooie bak, maar de uniekheid is wel weg gehaald. Weet niet of ik het geld er nog voor over heb zonder die fish mine.

die fish mines vind ik persoonlijk niet echt interessant en daar staat tegenover dat de blinker in mijn ogen er op vooruit gegaan zijn en aangezien ik gecharmeerd ben van goede blinkers .... :)

Back
Bovenaan