Scala S25-B

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: FC20-25-2
Artikelnaam: Scala S25-B
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: 205 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Sehr schöne 25Schuss Batterie von Funke mit heftigen Titansalut-Zerlegern und folgenden Effekten: Color tail to alternating red, green, purple, yellow, blue dahlia.
Tijdsduur: 14 seconden
Stijghoogte: nnb
Kaliber: 20mm
Richtprijs: €9,95 [2017]
Kartoneenheid: 12/1

funke-scala-s25-b.jpg
Met dank aan Funke Fajerwerki voor de informatie.

Hele mooie cake voor dat geld! Heldere kleuren en volgens mij nog een redelijke burst voor 20mm ( dat hoort bij het effect natuurlijk ). Kleuren die je niet zo snel ziet in consumenten vuurwerk, of je betaald er vaak de hoofdprijs voor. En dat dan voor €9,95!

Klopt. Funke Fajerwerki heeft deze cake een paar keer in het assortiment (Scala 25A en 19A). Ook met een grotere kruitinhoud is deze verkrijgbaar. Dit is meer de budgetversie geworden maar zeker niet slecht. Voor amper een tientje zeker een fijne om erbij te hebben.

Kost bij zena €15 zag ik. De 19a is €29,50 en de 25b is €38,50. Ben benieuwd welke de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Zoals het publiek al zegt, erg mooie kleuren en ik vind die titanium burst echt veel toevoegen. Tempo is wel tikje hoog voor zo'n losse cake, maar de prijs valt voor Funke erg mee. Voor mij persoonlijk mogen de salvo's iets rustiger, maar echt een pracht ding. Ben erg benieuwd dit jaar naar de compound versie, gezien dit maar 200 gram is.

"Scala S25-B" - Cakebox 25Sh 20mm [Batch 2020]

25 shots Cakebox "Scala S25-B", cal. 20mm, ca. 17 seconds, 200g NEC, CE certified, category F2, ADR 1.4G

Effects:
Tails and effects in 5 alternating colors with titanium burst in quick firing speed.

Last time to fast, this time more slow, although I guess it could be a little faster again.. The colors are good, just the yellow looks more like lemon.. Titanium is visible well, only the bursts could be more round, but I guess they would need to be 1.3G for that.

Als we het over budget cakes hebben mag deze de prijs wel een keer winnen. Voor ongeveer 9,- een topproduct. Blij dat ik er weer een aantal heb dit jaar, en het smaakt naar meer.

Back
Bovenaan