Savage!

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 3461AB + 3461CD
Artikelnaam: Savage!
Bruto Gewicht: 2x 25 kg
Netto Kruitgewicht: 1480 (A) + 1580(B) + 1471 (C) + 1481 (D) gram
Aantal Schoten: 4x 100 schoten
Effectomschrijving per set: 200 schoten en 4KG kruit? WTF!
Je hoort het goed… In een razendsnel tempo vuurt de WTF One AB maar liefst 200 schoten af. Een mix van alleen de beste effecten, inclusief een extreme gouden finale! (2 x 100 schoten)

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2 x 1/2
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €549,99 (Prijs voor Savage A+B en Savage C + D

Savage AB.PNG

Savage CD.PNG

zeer diverse compounds met redelijk snel tempo mooi effecten maar voor 25mm 100 euro te duur voor wat je krijgt

zo maar hier wordt je op de site van vuurwerktoppers mee genept zeg ik quote "Beide delen bestaan tevens uit 2+2kg = 4kg per deel!" en dan kijk je naar t totaal gewicht en dan is t 6011 GRAM... 4+4=6?

Gisteren gezien in Den Hoorn bij Benfried.
Het is wel duidelijk waar WTF! hun productontwikkeling doet. Dat is in het hogere segment. Product onder de 30 euro zijn eigenlijk allemaal meuk, maar de duurdere compounds zijn stuk voor stuk goed uitgewerkt. De Savage! is het summum hiervan. Een schitterende dubbele compound die werkelijk een hele show in één is. De prijs kun je over twisten, maar ik vind 550 euro hierbij niet onlogisch. Mensen die dit kopen kijken niet op honderd euro meer of minder.
De opbouw is sterk en stuk voor stuk zijn alle uitwerkingen prachtig uitgewerkt. De finale is heerlijk bruut met een waaier van chry crackling. Box loopt ook vloeiend door.

Wat mij daar gisteren opviel is het verschil in burst van dezelfde compound. Ik merkte dat vooral op bij de schoten in salvo, de ene salvo hard en het daarop volgende beduidend minder hard ?

Mooie set hoor, als je dan ook nog bedenkt dat het redelijk waaide tijdens die demo, althans zo lijkt het…

Prijs is des Cafferata’s maar mooi is ie wel zeg.

Ziet er indrukwekkend uit. Maar met die prijs is je budget snel op. Toch maar eens in de gaten houden volgend jaar of hij ergens voor een mooie prijs voorbij komt.

Ziet er indrukwekkend uit. Maar met die prijs is je budget snel op. Toch maar eens in de gaten houden volgend jaar of hij ergens voor een mooie prijs voorbij komt.

Dus een hoger budget aanhouden ;)

Deze ook gezien tijdens de demo in Roosendaal gister, wat een KANON.
Burst was inderdaad wat wisselvallig maar alsnog erg goed, prima opbouwende effecten die samen echt een show creëren.

Als ik zelf een simpele consument was en met wat vrienden wat moest uitkiezen dan had ik deze absoluut genomen.

Ja ik:

Gewoon een lekkere rammer. Toen nog wel nodige aandacht moeten vesten aan de vertraging, maar die lijkt er nu dus uit te zijn. Katan grand 400 = Savage = WTF one.

Staat nu ook in Deventer te koop voor een mooie prijs.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan