Savage!

Ongekend haha, lijkt me wel een prima prijs voor deze bak! Zijn er leden die deze eens geschoten hebben en 'm 275,- waard vinden?

Ongekend haha, lijkt me wel een prima prijs voor deze bak! Zijn er leden die deze eens geschoten hebben en 'm 275,- waard vinden?

Meermaals gezien op demo en 1maal 3 straten verder. 275€ maakt 68cent per shot dus naar mijn mening in 2024 goed.

Mooie opbouw, redelijke variatie in effecten maar de burst is wat wisselvallig. Nog steeds wel goed en soms zelfs HARD maar denk dat je voor 275€ absoluut geen miskoop hebt.

Thanks mannen, neem 'm zeker in overweging wanneer in de buurt te vinden voor deze actieprijs.
volgens dat bericht vanuit de stagaire van WTF zou dit zaterdag de actie moeten zijn.
echter staat er een datum bij van 18 tot 22dec.

zult er vast wel een mail van krijgen :)

TOP bakkie voor 275 is dit echt een topper 6 kilo kruit 400 schoten?? in de tijd van nu is dit echt geen twijfel gelijk kopen :) ik vind hem super mooi veel afwisseling en als de pauzes aangepakt zijn mischien wel een van de beste 6 kilo compounds van de nederlands markt

burst en effect was gewoon wel goed 90% van de hele box.
vond alleen die pauzes soms echt afbreuk doen van zn geheel.

Ik eens met hierboven, als je deze voor 275 kunt vinden meteen doen. Echt waar voor je geld in deze tijd. Burst dik in orde. Heerlijke bak.

Back
Bovenaan