Santa Domingo [Uitloop 2023]

Afsluiter van de avond als einde van een finaleshowtje. Hele gave bak, met een mooie afwisseling van shapes en effecten. Zat wel enige vertraging tussen de cakes. Vond hem denk ik net wat minder indrukwekkend dan de Tycoon die ervoor zat.

PXL_20231228_055521246~2.jpg

Te zien vanaf 1:53 na de Tycoon en Ultimate Mythology Box:

Ik ben erg blij dat ik deze in veelvoud heb meegenomen.
2 andere mensen blij mee gemaakt, 1 geschoten en 1 voor volgend jaar bewaard :)

Erg leuke afwisselende bak, met heerlijk die fluiters tussendoor.
Hij bevat 2.400gr NEM en niet de 2.000gram uit de startpost :D

Tussen de rijen in zat wel iets teveel vertraging naar mijn mening. Maar dat maakt voor de gemiddelde consument het WOW-effect niet minder.

Degene die filmde kreeg het niet op video en heeft nogal meebewogen helaas.

Blij dat ik hem als mysterybox had aangeschaft voor slechts 150,-. Heerlijke box. Zat alles in!
Inderdaad jammer dat deze uitloop is.

Hele fraaie box! Echt jammer dat deze er uit gaat. Is ook wel een beest om over straat te slepen!

Dit is inderdaad een dikke box! Zit alles in, verschillende shapes, een variatie aan effecten, een fluit. Jammer dat het uitloop is.

Is de Santa Domingo wel uitloop? Dit jaar geschoten tijdens Pyroforum en zo te zien ook weer ruimschoots te bestellen bij VWPD...
Blijf hem interessant vinden, grote kans dat ik overstag ga dit jaar!

IK zie 'm nu voor 192,50. Moet je dit eens vergelijken met die in mijn ogen ongelooflijk dure troep van Lesli. Die zogenaamde "Xqlusif" lijn van ze. Pyrotechnic Chemistry. Die zag ik op film in Kalkar geschoten worden. Zonder kooi vermoed ik, want de burst van dat ding is echt niks. En kost je 300-330 euro. Dit is voor de prijs heel prima. Maar we hebben er wel meer die qua prijs in de buurt komen of voor iets meer geld misschien nog wat meer bieden. Beast of Burden kwam overal wel goed uit de bus. Kooiloos of met kooi, we zien hier denk waarom velen een kooi prefereren. Niet alle kooiloze producten zijn bagger en niet alles met kooi goed, maar de maximale mogelijkheden met kooi liggen nu eenmaal duidelijk hoger dan zonder.

Na de goede verhalen heb ik 'm nu ook maar aangeschaft voor de scherpe prijs met de voetbal actie in Geesteren.

Ik geef mijzelf dit jaar nog 3 boxen en dan is het echt klaar voor deze jaarwisseling.

Deze wordt bij Valk / vuurwerkperdoos niet uitgeleverd. Net een telefoontje gehad.
Zou bij Magnum niet op voorraad zijn
Jammer keek er uit naar deze box. Had er zelfs 2 van besteld

Wordt een armageddon voor aangeboden, maar deze had ik al ergens anders besteld

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan