Santa Anna festival Blanes

Actuacion de la pirotecnia Europla S.L Fuegos de Blanes 2008
23-07-2008

Video duur: 23:29

http://video.google.nl/videosearch?...e Fuegos de Artificio de la Costa Brava&hl=nl

pirotecnia-europla-23-julio-08-blanes-foto3.jpg

Laatst bewerkt:
Me maat is er op het moment...
Dit zit met zijn vriendin en een aantal vrienden in Blanes en geniet elke avond van het vuurwerk!
Alleen de planning is beetje veranderd que indeling maar maakt niet zo heel veel uit :wink:
Tot nu toe is het zeker goed vertoeven daar qua vuurwerk in ieder geval!
Smsje na zaragozana: :shocked: Nondeju wat een kleuren :shocked: niet normaal meer!!! Echt geweldig!!!

Zaragozana ten voeten uit he :wink:
Ben benieuwd naar meer beeld materiaal!
De finale van europla ziet er in ieder geval erg lekker uit!

Als ik dat zo eens bekijk, heb ik het idee, dat er morgen weinig visjes meer zwemmen in de buurt van Blanes.

Haha, inderdaad, daar gaan beste jongens de zee op zeg, lekker hoor. :D
Ben benieuwd naar hun show, in Valencia hebben ze me zo overtuigd van hun kunnen, dat smaakt naar meer! :D

Ik heb begrepen dat de mannen van Pyromovies niet meer op de set-up mogen komen nadat ze er bij Pirotecnia Valenciana afgezet zijn. Bleek dat ze in dozen aan het snuffelen waren. Een harde en goede les denk ik!!!

Ik was er niet bij ofzo...maar zoals je het zegt lijkt het net of ze iets aan het jatten waren ofzo:p

Ik heb er verder nog niks van gehoord, maar zo klinkt het umh...tsjah...zo crimineel ofzo. Ze zullen waarschijnlijk gewoon iets uit een doos gepakt hebben om het te bekijken ofzo. Maargoed ....

m.v.g. Jeroen13,7

Ik was er niet bij ofzo...maar zoals je het zegt lijkt het net of ze iets aan het jatten waren ofzo:p

Ik heb er verder nog niks van gehoord, maar zo klinkt het umh...tsjah...zo crimineel ofzo. Ze zullen waarschijnlijk gewoon iets uit een doos gepakt hebben om het te bekijken ofzo. Maargoed ....

m.v.g. Jeroen13,7

Nee, ik zeg niet dat ze iets wilde pikken maar zonder toestemming moet je ook uit de dozen blijven. Ik denk dat het 1 van de belangrijkste regels is als je een schiet terein betreed,.

Laatst bewerkt:
Zelf ben ik afgelopen week ook in Blanes op vakantie geweest met vrienden,heb nog een paar foto's kunnen maken,let niet op de kwaliteit want ze zijn met mijn mobiel gemaakt..

(het strand zat echt bom en bom vol!)

Anyone who sends in the area is the pirotecnic.Valenciana fireworks,he said that the opened a shell´s box to take a picture. send a complaint to the responsible security.
They had permission to take pictures, thousands of photos ....not to open boxes or touch anything.
take pictures, video filming and talking to workers about any subject.
I was not there, comes after, and I commented on the subject, and I knew evil. Safety standards had to be enforced by an order more.:frusty:

Anyone who sends in the area is the pirotecnic.Valenciana fireworks,he said that the opened a shell´s box to take a picture. send a complaint to the responsible security.
They had permission to take pictures, thousands of photos ....not to open boxes or touch anything.
take pictures, video filming and talking to workers about any subject.
I was not there, comes after, and I commented on the subject, and I knew evil. Safety standards had to be enforced by an order more.:frusty:

Nice to here this part of the story(i wasn't there)...It shouldn't happened.....

But i think you have to tell the readers of this topic, that they could enter the area a few hours later, to take pictures...

But it's happened...can't do anything about it...but we'll learn from it.

Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat de mannen van Pyromovies niet meer op de set-up mogen komen nadat ze er bij Pirotecnia Valenciana afgezet zijn. Bleek dat ze in dozen aan het snuffelen waren. Een harde en goede les denk ik!!!

Ik wil hier 1 ding over zeggen en dat is dat we niet weg gestuurd zijn ofzo want toen dat gebeurd was en ff later het terrein afgingen om later terug te komen om alles van de opbouw te filmen en fotograferen mochten we er gewoon op,maargoed dat wilde ik dus ff kwijt

groeten JefFreak

film

film

oi,
ik heb net na hoop gekloot de eerste film on line kunne zetten,hierbij de film te vinden.

de show van pirotecnia pablo staat nu ook nog on line:D en is hier te vinden.

de winnaar!! staat nu ook on line en is hier te vinden.

hier is de laatste film die wij gefilmt hebben

is alemaal gefilmt door jeFfreak,
gegroet
thE_bulldog:bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan