San Trifone 2024!

Nog maar 19 dagen tot we weer naar Adelfia gaan. Benieuwd of we nog wat informatie kunnen verzamelen over die 2 shows op de 10e. Anders vanaf 21:00 maar op 't veld staan...

na de teleurstelling van vorig jaar skip ik dit jaar, mocht het dit jaar beter zijn wat ik oprecht hoop voor iedereen die gaan… dan ben ik er volgend jaar weer bij!

na de teleurstelling van vorig jaar skip ik dit jaar, mocht het dit jaar beter zijn wat ik oprecht hoop voor iedereen die gaan… dan ben ik er volgend jaar weer bij!
ik vond de eerste dagshow vorig jaar geniaal en de trip wel waard. Bizar goeie finale..1e Avondshow was wat weinig, maar toch ook wel dik vond ik..

Schiet nu wel heel erg op, nog 1.5 voordat we gaan. Erg veel zin in, benieuwd of we dit jaar weer dikke shows hebben, laten we het hopen. Zo niet is het de laatste keer voorlopig dat ik ga. Maar we gaan het zien, zin is er iig niet minder om.

Zijn er nog mensen met meer info omtrent de 2 avondshows op de 10e? Ik blijf het raar vinden dat deze vanaf 21:00 zijn aangekondigd. Of zal dat zijn zodat de bussen met Italianen uit de rest van 't land hierop kunnen wachten en ze dus ook de avondshows kunnen zien?

als ik t zo zie dan heb ik toch weer spijt..:)

Tis voor mij echt niet alleen het vuurwerk, ook de sfeer en aankleding en het eten maken het een gave ervaring elk jaar..

volgend jaar ga ik weer mee hoor...

Precies dat rva, echt genieten. Nog even geduld, donderochtend vliegen vanuit Charlerois! Zolang de dagshows dik in orde zijn, is het meer dan prima.

Ben zeer benieuwd naar de avondshows dit jaar, hopelijk zit er sterk verbetering in zodat ik de volgende editie ook eindelijk dit feest mee kan maken.
Veel plezier met deze editie aan iedereen die gaat. :)

Vorig jaar was de controle ook een stukje strenger dan voorgaande jaren. Ben benieuwd hoe dit uit de verf komt, hopelijk is het budget niet opgeslokt door alle maatregelen en politie/beveiliging.

Wij vliegen vrijdagmiddag richting Bari.

Vorig jaar was ook schijn, als je er om heen liep kon je gewoon via de bovenkant er in lopen.

We gaan het meemaken. Ik heb wel het idee dat het ieder jaar strenger wordt en dat er meer budget vrijgemaakt moet worden hiervoor. De hoop was dat dat dit jaar anders was, maar bovenstaand bericht stemt me daarin niet echt tevreden. We kijken het wel aan, het is beter dan werken en thuis zitten, maar dit zou wel eens de laatste keer Adelfia kunnen zijn.

Tja of dit extra budget kost, weet in feite nog niemand. Het blijft gissen. Er is nu enkel op social media een officiële mededeling gedeeld.

Tja of dit extra budget kost, weet in feite nog niemand. Het blijft gissen. Er is nu enkel op social media een officiële mededeling gedeeld.

Klopt hoor, maar het is wel in lijn met de downgrade van het vuurwerk die zich de afgelopen jaren laat zien. Het is echt niet meer het Adelfia wat het was toen ik er voor 't eerst kwam. En dat was pas in 2018.

Wel benieuwd hoe we gaan achterhalen was nou de 10e de bedoeling is met de avondshows nu we niet de schietvelden op kunnen om de schieters te vragen.

De show van Lieto zal zo vroeg zijn vanwege de sponsoring door Pirovagando. Veel leden komen met zo'n touringcar en deze rijden natuurlijk niet pas om middernacht weer terug. Of Senatore direct er na schiet is een raadsel maar zal wel de meest logische afloop zijn, mensen staan dan immers toch al te kijken lijkt me..
Dat ze het statement ook in het Engels uitbrengen geeft natuurlijk wel weer te denken...
Die avondshows kan je vast van wat dichterbij bekijken, als er maar niet weer zo'n dronken Hollander vol gas staat te schreeuwen tussen de druiven... doe dit jaar ff een colaatje gozer, werkt beter voor jou!
Het feit dat er vorig jaar gewoon mensen sowat tussen de buizen op hun rug lagen gaat het er ook niet beter op maken.. ik ben zelf ook echt niet roomser dan de paus maar je kan zeker te ver gaan in mijn ogen.. wie de schoen past trekt hem aan zou ik maar zeggen...
Voor de rest, have fun en tot morgen!!

Dit jaar ook weer van de partij. Heb er zin in! We vertrekken morgen en verblijven in het o zo mooie hotel Fredericano :P

Back
Bovenaan