San Trifone 2021

Koffer is gepakt. Straks op tijd naar bed en vannacht om 04:00 op weg naar Schiphol. Enorm veel zin in.

En we zijn weer thuis van San Trifone 2021. Ietwat uitgekleed, maar zéker niet minder genoten van de afgelopen dagen. Ontzettend veel mooie bommetjes gezien. Ongekend wat die Italianen toch uit een enkele cilinder weten te krijgen. Heel vet!

Ook de dagshows gisteren gingen érg lekker, lekkere tijdsduur ook van +/- 15 min per stuk. Vooral de laatste van Di Candia was ontzettend genieten! Wat een finale! :yes:

Gisteravond ook een ontzettend gave show gezien, enkele gave color changes gezien, het gedeelte met tails, alles zat er wel zo'n beetje in. De eerste avondshow veel dikke Tourbillons gezien. Een ontzettend gave editie weer!

Morgen een aantal korte films uploaden en dan zal ik deze ook hier delen.

Tot volgend jaar, Adelfia! :bye:

Wij met de groep van de winkel ook weer terug.

Leuke dagen gehad. Leuke mensen ontmoet en fijne showtjes gezien. Dikke dagshows en twee avondshows waarvan die van gisteren wat ons betreft de lekkerste was. Uiteraard genoten van de vino, de Peroni’s en flink gegeten. Nu even detoxen :D

Mannen uit Leerdam en omstreken, bedankt voor de gezellige middag. En nogmaals.... Recco is ook een dikke aanrader. De plannen zijn voorlopig dat we die volgend jaar begin september weer meepakken.

Ziet er echt onwijs gaaf uit! Is voor mij ook echt wel een keer de bedoeling om er heen te gaan.
Hopelijk krijg ik komend jaar een keer de kans

Als ik jullie verhalen zo lees en alle foto's zag (op FB) dan begint het wel echt te kriebelen om hier eens bij te zijn.

Als ik het zo inschat is het denk ik ook wel een goedkopere vakantie dan bijvoorbeeld een Fallas, toch?

300 - 350 euro
van ma tm vrij.
van Weeze naar Bari (retour) vlucht,
incl Airbnb.
dan hou je nog ong 80 euro over om 5 dagen eten en te drinken daar :)

300-350 is wel heel laag aangehouden denk ik. Denk dat een ticket gemiddeld 120-150 is. Uiteraard goedkoper als je bv vanuit België vliegt, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen een optie. Voor een hotel ben je ook zo 100-150 kwijt. Dan nog een auto, is ook al zo 50-70pp plus nog 2 a 3 tientjes benzine daar. Uiteraard moet er gegeten/gedronken kwijt, waren wij nu zon 100pp voor kwijt deze dagen. Parkeren Schiphol waren wij nu iets van 55 kwijt voor 4 dagen. Uiteraard kun je het zo goedkoop maken als je wil, er is vast ergens een paar tientjes te besparen, maar alles bij elkaar red je het niet snel voor onder de 400.

Nee precies, dat is ook zo. Overal valt te besparen of juist meer geld uit te geven. Al met al wel prima te doen voor een paar dagen hele dikke shows kijken.

Weer een mooie editie gezien dit jaar! Iets minder shows dan gebruikelijk, maar niet erg. Van de dagshows was Senatore voor mij de absolute winnaar. Voor de avondshows was dit Pannella welke ook een prachtige show neerzette.

Hier alvast enkele video's. Rest volgt nog.

Back
Bovenaan