San Severo 2011

Mooi festival maar ik ga niet tussen de Mafia gangsters zitten:D
wat een mafkezen daar!
gine schrik iig.

Ach is toch leuk! Ik ga er wel heen, is het dit jaar nou maar 2 dagen?
Ik dacht dat het altijd 4 dagen was?
Naja wij hebben geboekt van 14 tm 18 mei....

Ziet er zeer apart uit! Erg mooi om te zien, maar vraag me toch af hoeveel gewonden hier bij vallen

Ach een brandwondje hier een brandwondje daar...daar zal je ze echt niet over horen...sterker nog, ze zijn er trots op.
Wat dat betreft, heerst er daar een totale andere mentaliteit als hier.

Ik weet nog wel toen we met z'n 3en( Toon,Vin en ik) daar voor het eerst heen gingen...toen stonden we elkaar ook aan te kijken met de gedachte van...wat een stel mafkezen hehe en er hangen flinke jongens tussen die Batteria's!
Ik moet wel zeggen dat ik van die mentaliteit hou...ik neem een risico en als er wat gebeurd jammer dan.
In Valencia is het eigenlijk niet anders...als daar de sterren tussen het publiek landen, staan ze ook te juichen.

snap jullie reacties ook niet, lijkt me juist fantastisch om hier tussen te staan. Wat een adrenaline boost moet dat zijn om die traca op je af te zien komen:droolthum

serieus, gebeuren hier geen ongelukken?
Want ziet er best heftig uit soms.
greetzzz

Er lopen genoeg italiaanse helden rond met de nodige brandgaten in kleding en brandwonden op hun lichaam inderdaad.
Als je mee rent met de batteria's moet je dat maar voor lief nemen, risico van het vak haha:)

serieus, gebeuren hier geen ongelukken?
Want ziet er best heftig uit soms.
greetzzz

Het ligt er maar net aan wat jij als ongeluk beschouwd tjopper?
Piepende oren en brandwonden zijn volgens mij geen uitzondering bij dit festival, ligt er ook maar net aan hoe dicht je bij de batteria wil lopen/rennen. Hoe dichter bij hoe groter de kick volgens de Italianen!

hehe,

Ik heb mijn oortjes en mijn lichaam nog net iets te lief om erin mee te gaan rennen;-)
Toch grappig hoe het verschilt in wetgeving en veiligheid tussen landen.
Dit zou in Nederland dus echt op geen enkele manier kunnen volgens mij.
Toch respect voor de Italianen en anderen die zich in dat geweld storten.

greetzz

Vorig jaar op Malta geweest, dit jaar maar eens San Severo aandoen. Erg veel zin in!

Heb mezelf voorgenomen om tijdens de batteria's veilig aan de kant te blijven staan, maar na een paar biertjes kan dat nog weleens heel anders uitpakken vrees ik...

Voor iedereen die naar San Severo gaat heel veel plezier.
Weer ziet en goed uit, programma ziet er geweldig uit.
Ben benieuwd naar de verhalen,foto´s en films.
Geniet ervan.

Morgen begint het feest toch?
Ik wens diegenen die morgen gaan heel erg veel plezier in dat gekkenhuis daar.

Back
Bovenaan