Salvo Cabs

-Matige boeketten:
>Slechte kleuren
>Kortdurend effect
>Slordig uitgevoerd

Ik geef de voorkeur aan mooie kleuren en mooi uigevoerd boeket boven harde burstknallen en matig uitgevoerde boeketten.

Ik kan mij vinden in de stelling van Jupilerfreak.
Ik vind dat deze stelling echter niet opgaat voor de nieuwkomers van vorig jaar:
Golden Glory,Mega Steps, Best of 7 rows, Colourfull flash.
Het zijn gek genoeg deze 4 blokken (naast de originele Yellow Caps) die op mijn wensenlijst staan.
Maar dit was off-topic. We praten hier over de Salvo Cabs.
:bye:

Ik vind de salvo cabs maar slecht hoor, voor dat geld kan je veel betere (en meerdere potten) halen, en als je deze effecten wil kan je net zo goed yellow caps en thunder salvo doorlonten.
Hij gaat veel te langzaam vind ik, en ik viel gewoon in slaap omdat er zo weinig afwisseling was, veel te eentonig.

mijn verwachtingen van de pro line yellow salvo caps waren toch ook hoger,
helaas valt hij mij erg tegen tempo is laag erg zonde want het had een prima cake kunnen zijn.

wat ik vooral jammer vind is dat er geen finale inzit want volgens mij had iedereen die wel verwacht net als bij de AYC zit er een mooi finale aan het eind maar hier stopt het gewoon het tempo is erg laag waardoor ik op de helft van het filmpje al zat te slapen beetje jammer ik heb tog maar yellowcabs en thunder salvo los besteld..

De 'finale' was toch gewoon 1 shot van Thunder Salvo?
Tja, als je beide cakes los koopt ben je goedkoper uit.. Maar je kunt hem nooit nabootsen als de Salvo Caps, dus in dat opzicht is hij wel uniek.

Ik vind dit de topper van dit jaar, steeds 5x shots á la zijn kleine broertjes en dan 5x tegelijk top shots met groot boeket en erg harde knal. Ik vind het dus een combinatie van Thunder Salvo en Yellow Cabs (heb ik ook meteen de naam verklaard. Hij staat op mijn lijstje.

Snap niet dat iedereen zo negatief is 40 eu vind ik niet veel en het is een mooie pot alleen geef ik wel gelijk dat de cabs wat sneller achter mekaar hadden gemogen deze heb ik zeker dit jaar

Snap niet dat iedereen zo negatief is 40 eu vind ik niet veel en het is een mooie pot alleen geef ik wel gelijk dat de cabs wat sneller achter mekaar hadden gemogen deze heb ik zeker dit jaar

Nou, de reden dat iedereen zo negatief is;
Toen men vertelde over een combinatie van de 2 beste pro-line potten, dacht je aan een superieure pot. Een doorbraak, je dacht aan allerlei varianten om deze pot geweldig te zien schitteren.
Maargoed, een luchtbel dus. Het is uiteindelijk 2 touwen aan elkaar geknoopt geworden, en hoewel de pot erg goed is, is hij niet wat velen ervan hebben verwacht.

Heb em net op een demo gezien...
En ik moet zeggen dat die zijn geld zeker waard is!
Vnd het tempo goed afwisseling leuk en de effecten zijn ook redelijk te noemen...
Zeker zijn geld waard ook al is die misschien niet wat men ervan verwachtte...

Heb em net op een demo gezien...
En ik moet zeggen dat die zijn geld zeker waard is!
Vnd het tempo goed afwisseling leuk en de effecten zijn ook redelijk te noemen...
Zeker zijn geld waard ook al is die misschien niet wat men ervan verwachtte...

Het is ook een hele goede cake. Absoluut.
Ik denken dat de meeste kritiek komt van de mensen die hun mening baseren op een filmpje. Live of een filmpje is voor mij een wereld van verschil.
Er zijn ook mensen die kritiek uiten op alle cakes die een hoge prijs hebben omdat ze die cake niet kunnen betalen. Dat is dus geen kritiek op de effecten maar op de prijs zelf.
Daar zijn demo,s ook voor bedoeld om kennis te maken met een product.
Pas dan kan je een goed oordeel vellen over een cake.

Ik heb deze cake tijdens de demo op 13 december in Zevenkamp gezien.
Ik vond hem wel wat mooier dan ik dacht door het filmpje, maar vind de tempo toch iets te laag van mij mocht het iets sneller.
het is verder wel een mooie cake, en zeker zijn geld waard!

:bye::bye:

Bedankt voor het delen pigi.
Ik keek toevallig net je filmpje op youtube van de salvo cabs. Ik vond dit een zeer goede weergave van eht product. Duidelijk hoe hij is, en ja ik vind het een prachtig ding. De tempo wisselingen maken hem voor mij net bijzonder. Het hoeft niet altijd volle rap en vol geweld.

Ik wilde deze per 2 schieten, spijtig genoeg bleef 1 lontje niet doorbranden en moest ik ze alsnog per stuk schieten. Mijn bedoeling was om net even wat meer geweld te geven bij deze langdurige bak.

Toch heb ik ervan genoten, hij blijft maar doorgaan en vooral in de straten is de salvo van de "Thunder salvo" zwaar genieten, heerlijke harde burst. Het gillen van de "Yellow Cabs" is daarbij ook lachwekkend met toch leuke effecten.
Langdurig dus, toch telkens afwisselend en ook de effecten zijn mixed, blijf erbij dat hij ondanks de verkeerde verwachting eerder in 2007, een zeker aanrader is! :D

Deze cake is wel erg saai om volledig te bekijken tenzij er wat meer tempo in zou zitten. Die caps hadden ook gewoon per salvo afgeschoten moeten worden als je er dan 2 zou hebben gekocht zou je zeker een volle minuut spectakel zien met meer tempo erin en daar zou ik wel 80 euro voor over hebben.

Laatst bewerkt:
Ik vind het een leuke pot maar zou hem niet nemen omdat ik hem te saai vind worden na eventjes, heb je die lekkere salvo's en dan heb je weer rustig dat fluit en boeketjes, dan is het leuker de Thunder Salvo en de Yellow Cabs los samen af te steken naar mijn idee.

sdc16342.jpg

Salvo Cabs, vind deze foto gaaf, rechts zie je de effecten van de Thunder salvo en links de effecten van de Yellow Caps!

hij is mooi gelukt stefan.
vind dit wel een irritante bak. duurt iets te lang voor het leuke, anderzijds niet te kort en dus wel waar voor je geld.

In Huizen hebben we deze gezien en zoals Gert ons al gezegd had, is ie dit jaar sneller gemaakt.
Ik vind het een verbetering, de fluiters gaan nu lekker opvolgend, prima cake zo. :D

Back
Bovenaan