Saluted [Uitloop 2020]

Wacht een demo af. Alle lovende reacties over het label wil ik niet de grond in boren, maar ik persoonlijk vind het een verschrikkelijk label.
Same here.. Idee is leuk maar die kop is verschrikkelijk.. Ben wel benieuwd wat zij in haar mik heeft geduwd om zo te kijken.

De meeste van jullie hadden het plaatje net wat lager willen zien... :D

Maar inderdaad, doet me denken aan de Tropic Scream naar salute cake.

Gaaf product! Ik denk alleen wel dat we niet te veel moeten verwachten van die "kanonharde" dreun als de fluiters echt zo "skyhigh" gaan. :D

Deze staat nu in de shop van VWT voor 39,95. Daar moet toch nog wel wat freakkorting overheen voor ik deze overweeg...

Deze staat nu in de shop van VWT voor 39,95. Daar moet toch nog wel wat freakkorting overheen voor ik deze overweeg...

* €39,00 .. Maar inderdaad, het is erg aan de prijs. Zelfs voor een normale voorverkoopprijs. Of het moet echt zo een geweldige cake zijn tijdens de demo vrijdag...

VuurwerkTotaal is sowieso niet zo goedkoop dit jaar. Ik zat een beetje de prijzen te kijken en ik schrok van alles.

Zag er prima uit op de demo .... (op film)
Dat tie niet in de finale zat, lijkt me een teken dat dit nog geen productie was, maar een vooruit gestuurd kartonnetje :D
Maar dat is natuurlijk speculatie van mijn kant.

Qua product was dit de dikste cake van de avond. Maar idd, fors aan de prijs. Maakt 'm in elk geval niet minder dik, topding!

Back
Bovenaan