[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Dat wist ik, maar dat de Zena-dealers geen Funke gaan verkopen niet.

Denk dat je het niet helemaal begrijpt: ZENA Dealers mogen juist ook Funke verkopen, Luypaers is alleen exclusief voor ZENA Dealers. ZENA Dealers mogen/kunnen dus beide merken verkopen.

Denk dat je het niet helemaal begrijpt: ZENA Dealers mogen juist ook Funke verkopen, Luypaers is alleen exclusief voor ZENA Dealers. ZENA Dealers mogen/kunnen dus beide merken verkopen.

Dat heb ik inderdaad dan anders begrepen. Ben je zelf ook Zena dealer?

Zie nog nix op hun site staan. Staat wel dat ze 1 sept. Webshop geooend is

Van deze 2 merken zal voorlopig denk ik ook niks op welke webshop dan ook komen te staan. Zover ik weet is er ook weinig tot geen communicatie met de geselecteerde dealers

Ik wil eerst alles op een demo in productie zien want ik vertrouw het voor geen meter. De Luypaers cakeboxen waren ook slecht ( slappe burst ) en totaal niet Funke waardig. Alleen de Duitse Funke spullen zijn nog dik en de losse Luypaers cakes uit Belgie die waren omgelabeld van de Funke cakes.

Vooral als je hoort dat er aparte productie komt voor NL dan ga ik niks meer op de gok kopen. Laat de rest maar lekker in de hype mee gaan!

Ik wil eerst alles op een demo in productie zien want ik vertrouw het voor geen meter. De Luypaers cakeboxen waren ook slecht ( slappe burst ) en totaal niet Funke waardig. Alleen de Duitse Funke spullen zijn nog dik en de losse Luypaers cakes uit Belgie die waren omgelabeld van de Funke cakes.

Vooral als je hoort dat er aparte productie komt voor NL dan ga ik niks meer op de gok kopen. Laat de rest maar lekker in de hype mee gaan!

Ik had Luypaers pijlen, de Eurasian Sparrowhawk, daar kon je zien dat het duidelijk Funke was, want die waren wel goed. In principe zouden die pijlen ook in NL moeten kunnen, alleen de Nederlandse versies zullen wel bagger worden.

Ik had Luypaers pijlen, de Eurasian Sparrowhawk, daar kon je zien dat het duidelijk Funke was, want die waren wel goed. In principe zouden die pijlen ook in NL moeten kunnen, alleen de Nederlandse versies zullen wel bagger worden.

Snap het niet, een aparte lijn opzetten kost veel geld dus waarom? Het is niet alsof de gehele funke collectie afgekeurd zal worden. Wellicht de dingen die te laag gaan etc. Wat makkelijk op te lossen is met meer stijglading.

Ja klopt, de pijlen waren wel echt goed. Als ze die krijgen dan vertrouw ik dat wel. Ik bedoel eigenlijk meer de compounds en losse cakes.

Net als Zena Nederland is ook fake is gewoon lesli
gbv weco zelfde verhaal nu funke ook het geval lesli bepaald wat moet je nog met funke als het niet zelfde is als duitsland of belgie voor minder gaan we niet

Blijft tot op heden akelig stil rondom Funke/luypaers NL, lijkt alsof ze eerst zekerheid willen hebben betreffende de levering alvorens openbaar te gaan.

Gezien het verleden in BE lijkt me dit overigens geen overbodige luxe, we gaan het meemaken.

Zojuist op de Lesli demo vermeld dat het grootste deel van de Funke collectie is afgekeurd. Er zal dus maar een beperkt aantal Funke producten te koop zijn dit jaar. Balen! :frusty:

Zojuist op de Lesli demo vermeld dat het grootste deel van de Funke collectie is afgekeurd. Er zal dus maar een beperkt aantal Funke producten te koop zijn dit jaar. Balen! :frusty:
Lijkt mij juist positief? Ik heb liever 5 toppers als 25 producten, waarvan er 20 erg tegen gaan vallen. Als je producten onder de naam Funke gaat verkopen moet je ook die kwaliteit halen.

Lijkt mij juist positief? Ik heb liever 5 toppers als 25 producten, waarvan er 20 erg tegen gaan vallen. Als je producten onder de naam Funke gaat verkopen moet je ook die kwaliteit halen.

Denk niet dat het geen wat er wel door gekomen is de "Funke kwaliteit" heeft zoals wij het graag hebben. Ga liever zelf voor zeker en kijk wel over de grens.

Ik merk in gesprekken met winkeliers dat zij zelf ook maar al te graag de kat uit de boom kijken. De zekerheid ontbreekt ook bij hen. Funke is natuurlijk relatief duur en als de kwaliteit het dan ook nog eens af laat weten of (totaal) niet overeenkomt met datgene wat consumenten verwachten...

Back
Bovenaan