Salute Report

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1576
Artikelnaam: Salute Report
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 288 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: De Salute Report schiet 36 schoten in hoog tempo het luchtruim in. Elk schot knalt uiteen in een titanium salute boeket met felle crackling. De hardste knallen en het ziet er nog gaaf uit ook. Laat de buurt weten dat jij aan het knallen bent met deze Barely Legal knalbak!
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: € 24,50
Internet voorverkoopprijs: € 23,50

O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerktotaal.nl[/B]

28092015945151576SaluteReport.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Soww was goed ruig ding! Genadeloos tempo met genadeloze lekkere dreunen en leuke crackling!

Deze nog nooit gehad, maar ziet er wel goed uit. Na alle verhalen hierboven toch maar 4 x besteld (waarschijnlijk voor het eerst en het laatst...).

De Ti-Rep van Zena lijkt erg veel op deze bak,
ik heb inmiddels die een aantal keer besteld, zal mij benieuwen...

Hier waren ze te koop voor de normale prijs. Heb wel begrepen dat ze erg hard gaan. Niet alleen qua knallen maar ook qua verkoop. Ben benieuwd naar deze knalcake!

Ik had er twee tegelijk en dat was ronduit genieten. Heerlijk tempo met goede knallen. Volgend jaar zeker weer als ze weer voor een goede prijs te krijgen zijn.

Ja wat een heerlijk tempo. Is volgens mij gelijk aan de Ti Rep. Knallen zijn goed, mooi Ti- boeket erbij, crackling maakt het mooi af. Tempo is moordend, daardoor wel snel voorbij.

Back
Bovenaan