Salon roger

Nieuw bij Salon Roger de Trueno Gatito heerlijke kwaliteit vlinders van spaanse makelaarij uit Valencia!

Groetjes LVT

Afgelopen jaarwisseling weer genoten van de Unleashed Fury the box en de Golden Temptation. Video's zullen dit jaar ergens wel online komen!

Hoe is de burst van de unleashed fury tov funke ?
Heb de box nog 2x over ivm het slechte weer.
1,5" bolpijlen heb ik ook over ik stak er 1 aan en deze steeg heeel langzaam op tot 5 meter en toen was het sterren koppen .
2,5" gingen wel hoog

Ik heb de The Trouble Maker geschoten.
deze deed het buitengewoon goed.. echt brede efffecten voor 25mm

Hoe is de burst van de unleashed fury tov funke ?
Heb de box nog 2x over ivm het slechte weer.
1,5" bolpijlen heb ik ook over ik stak er 1 aan en deze steeg heeel langzaam op tot 5 meter en toen was het sterren koppen .
2,5" gingen wel hoog

Denk dat de burst van de 30mm effecten van funke harder zijn, sowieso zal dat niet te vergelijken zijn de fury schiet met salvo's en is 25mm en ook qua kruit is het anders verdeeld. Beide hebben hun eigen charme. Die 1.5 hebben we ook geschoten met oud en nieuw, geen problemen mee gehad gingen goed de lucht en en klapte heerlijk!!

Groetjes LVT

Nee een afspraak gemaakt. Die pijlen waren net weer binnen gekomen. Had al sinds januari contact met hem over die pijlen

Tijd voor weer wat nieuws! The Spartan 140 shots hebben wij vastgelegd op film!

Groettekes LVT

En we knallen gewoon verder dit weekend!! Deze keer met de skull thunder van Salon Roger Fireworks

Have a nice weekend!!

Het is weer woensdag de week is weer doormidden we knallen even een lekkere mat online van Salon Roger Fireworks Hoppa!! De Liuyang Thousand Crackers vernoemd natuurlijk naar de stad van het vuurwerk! :)

Back
Bovenaan