Salon roger

Iemand ervaring met de cakes van de Salon Roger lijn? Zoals de Perseus, Medusa, Zeus, Cosmic Charge enz. enz. Ze zien er op de sample/productie filmpjes van SR goed uit. Maar ik zie nergens straatfilmpjes.

Heb enkele van die cakes op film van afgelopen oud en nieuw, zal eens kijken of we die binnenkort online kunnen knallen! Heb wel even wat anders van Salon Roger geen potten of pannen maar lekkere pijlen!!

Groetjes LVT

Heb enkele van die cakes op film van afgelopen oud en nieuw, zal eens kijken of we die binnenkort online kunnen knallen! Heb wel even wat anders van Salon Roger geen potten of pannen maar lekkere pijlen!!

Groetjes LVT

Prachtige pijlen LVT, hebben jullie toevallig ook de kleine variant van deze? de 1,5'', ben namelijk erg benieuwd naar hoe die het doen in verhouding tot hun grote broer.

Iemand ervaring met de cakes van de Salon Roger lijn? Zoals de Perseus, Medusa, Zeus, Cosmic Charge enz. enz. Ze zien er op de sample/productie filmpjes van SR goed uit. Maar ik zie nergens straatfilmpjes.

Heb vorig jaar de medusa en de zeus gehad. Deze zijn prima bevallen mooie grote effecten en heerlijke burstknallen.

Prachtige pijlen LVT, hebben jullie toevallig ook de kleine variant van deze? de 1,5'', ben namelijk erg benieuwd naar hoe die het doen in verhouding tot hun grote broer.

Komen deze week online, zijn wel al getest gaan erg goed voor hun grootte! Flinke boeketten met harde burst en vliegen niet hoog.

Welke cakes (3 a 4 stuks) zijn nu echter aanraders (van alles wat) om in de vooravond te stoken, voor een totaal prijs van € 100 a € 125.

Iemand aanraders?

Welke cakes (3 a 4 stuks) zijn nu echter aanraders (van alles wat) om in de vooravond te stoken, voor een totaal prijs van € 100 a € 125.

Iemand aanraders?

Bij salon roger: Golden temptation, brocade night vind ik allebei super. Daarnaast heeft die bolpijltjes van 1,5'' 10 stuks voor 25 euro(meen ik). Echt top dingen op video voor in de vooravond.

https://www.youtube.com/user/salonroger dit is het YT kanaal van de beste winkel zelf. Kun je misschien wat ideeën opdoen.

Bij Salon Roger in de promo tm 3 december Evolution Cakes. We hebben er twee op video gezet, ze zijn scherp geprijsd op het moment!

De 16 sh Brocade King with White Strobe Head een hele mond vol maar de uitwerkingen mogen er zijn :D

€19,95 1+1 gratis

En de 16 shots kings gold dreams
€12,50 1+1 gratis

Groetjes LVT

Back
Bovenaan