Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb enkele van die cakes op film van afgelopen oud en nieuw, zal eens kijken of we die binnenkort online kunnen knallen! Heb wel even wat anders van Salon Roger geen potten of pannen maar lekkere pijlen!!
Groetjes LVT
Iemand ervaring met de cakes van de Salon Roger lijn? Zoals de Perseus, Medusa, Zeus, Cosmic Charge enz. enz. Ze zien er op de sample/productie filmpjes van SR goed uit. Maar ik zie nergens straatfilmpjes.
Prachtige pijlen LVT, hebben jullie toevallig ook de kleine variant van deze? de 1,5'', ben namelijk erg benieuwd naar hoe die het doen in verhouding tot hun grote broer.
Dat Grim Reaper blok lijkt loeihard te zijn, klopt dit LVT?
Die 19 shots cakes uit het underground assortiment bedoel jij he? Ja die hebben lekkere boeket spreiding hahaDikke 19 shots in ieder geval!
Welke cakes (3 a 4 stuks) zijn nu echter aanraders (van alles wat) om in de vooravond te stoken, voor een totaal prijs van € 100 a € 125.
Iemand aanraders?
Bij salon roger: Golden temptation, brocade night vind ik allebei super. Daarnaast heeft die bolpijltjes van 1,5'' 10 stuks voor 25 euro(meen ik). Echt top dingen op video voor in de vooravond.
https://www.youtube.com/user/salonroger dit is het YT kanaal van de beste winkel zelf. Kun je misschien wat ideeën opdoen.
De 16 sh Brocade King with White Strobe is de effectomschrijving. Deze heet Sparkles.![]()