Salon roger

En langzaam begint er ook beeldmateriaal van de nieuwe producten het net op te sijpelen.

Groetjes!

Ik denk dat de Golden Showers een omlabeling is van de Golden Tears. Kijk maar eens naar de dozen op de internet pagina van loots.
De Golden Tears heeft nummer xlc-900 en de Golden Showers heeft nummer xlc900. Zoomen we even in op het vierkantje rechts onderin bij de Golden Tears, dan zien we nummer 01.0900z. Zoomen we links onderin naar het vierkantje bij de Golden Showers dan zien we nummer 01/0900s.
Ook rechtsboven bij bijde dozen staat het nummer 43F vooraan in het un-nummer. Misschien allemaal toevallig, maar ik denk dat deze boxen bijna identiek zijn aan elkaar.

Is in deze winkel een beetje te onderhandelen bij grotere afname's? mensen met ervaring of kan ik dan beter naar HQ-Fireworks gaan?

Is in deze winkel een beetje te onderhandelen bij grotere afname's? mensen met ervaring of kan ik dan beter naar HQ-Fireworks gaan?

Nu is het woord 'onderhandelen' een multi interpretabel, maar ik heb hier in deze winkel geen problemen mee gehad; na de vraag kunnen we iets regelen met de prijs.

Back
Bovenaan